♡ Skravletråd JUNI ♡

Da var jeg i seng... Lovlig sent [emoji23]

Men sånn blir det når samboer ikke legger seg før 23.30, og jeg må ha mine tilmålte alene-timer som jeg har vært vant til de siste 10 mnd [emoji23][emoji23][emoji13]
Jeg er for godt vant med å ha noen timer alene på kvelden etter at han har lagt seg [emoji23][emoji23]

God morgen. Minste ville ha mat. Da måtte noen våkne. Altså meg. Eldste sover enda. Mannen sover enda.

I dag også. Hektisk travelt. Helg er ikke helg lengre. Det er så mye å gjøre at man blir slitne gitt.
Men i dag fyller min lillesøster 25 år [emoji7] Og nevøen min 11 år. Så 2 selskap i dag [emoji33] først til nevøen. Så bort til min søster etterpå da :D Blir så koselig.

I år blir det bare penger da i gaver. Ser de ønsker seg så store dyre ting. Bedre å få spare da :)

Håper forresten dere har hatt ei fin helg til nå ! [emoji7] Tenkt på dere. Bare ikke hatt særlig tid gitt

God morgen. Minste ville ha mat. Da måtte noen våkne. Altså meg. Eldste sover enda. Mannen sover enda.

I dag også. Hektisk travelt. Helg er ikke helg lengre. Det er så mye å gjøre at man blir slitne gitt.
Men i dag fyller min lillesøster 25 år [emoji7] Og nevøen min 11 år. Så 2 selskap i dag [emoji33] først til nevøen. Så bort til min søster etterpå da :D Blir så koselig.

I år blir det bare penger da i gaver. Ser de ønsker seg så store dyre ting. Bedre å få spare da :)

Så koselig med selskap :)
Nå fikk jeg lyst på kake :D

Hihi [emoji14] Ganske sikker på jeg får begge mine favoritter i dag.

Pavlova i den ene og dronning maud i den andre [emoji7]

Pavlova :Heartred
Aldri hørt om den andre.

Jeg spiste pavlova iskake en gang. Den var så god at jeg fikk klump i halsen og tårer i øynene :p

Hva med å avtale 2 skravledager for å ta de siste dagene med mål om 6000 innlegg?? Så slipper vi å slite oss ut i flere dager før vi får det til?

Ta det en dag flest mulig er ledige sånn at det går greit?

Jeg kan ikke på dagtid, jeg jobber, men hvis noen kan både dag og kveld og flere kan kveld den samme dagen så går det kanskje fort og greit?

Jeg får nok skravlet desidert mest de kveldene jeg legger yngste, og det er tirsdag og torsdag neste uke, men jeg er ledig de andre kveldene også altså.

Hva tenker dere andre om det?
Kan heller ikke på dagtid

Pavlova [emoji813]red
Aldri hørt om den andre.

Jeg spiste pavlova iskake en gang. Den var så god at jeg fikk klump i halsen og tårer i øynene :p
Hahahaha DA er den god altså ! [emoji23][emoji7]

Dronning maud [emoji7]
3a954309de7b38711598bad8f02199ba.jpg

Kos dere i bursdag

Back
Topp