♡ Skravletråd JUNI ♡

Alenehelg med jentene. Lite skravling, mye annet. Men går bra med meg/oss :-)
Så bra det går fint! :)
Kan fort bli mye annet i helgene! Får kose dere [emoji4]

Spennende da! :)
Håper vi kan gjøre noe ala det samme her [emoji56]
Denne spiren tok nemlig litt tid.. Og JEG ønsker gjerne en til. Men får se an gubbis litt først. Ta praten om det når han har fått sett gleden ved gulp i halsgropa og bleier som lukter helt til naboen [emoji7]
Tror det avhenger veldig av hvordan baby man får. Kolikkbarn er noe helt annet enn en som er urolig et par timer på kvelden. Må nesten bare se det an!

Tror det avhenger veldig av hvordan baby man får. Kolikkbarn er noe helt annet enn en som er urolig et par timer på kvelden. Må nesten bare se det an!
Ikke sant. Får satse på frisk sovebaby denne gang også. Samboer har ikke opplevd babyer i det hele tatt, (hans første denne)...
Så ja. Jo. Se det an. Og overtale litt hintende..

Jeg var skikkelig lei på slutten og helt klar for ny to uker etter!
Får se her. Sist klarte jeg ikke nyte sex på to år.. Blødde i nesten 6 uker etter, og ubehaget der nede drøyde noen uker før det svant..
Så, håper det går bedre denne gang - og uansett må nok DEN biten gå over først. [emoji14]

Men man "glemmer" vel gjerne fort. [emoji28]

Hva med å avtale 2 skravledager for å ta de siste dagene med mål om 6000 innlegg?? Så slipper vi å slite oss ut i flere dager før vi får det til?

Ta det en dag flest mulig er ledige sånn at det går greit?

Jeg kan ikke på dagtid, jeg jobber, men hvis noen kan både dag og kveld og flere kan kveld den samme dagen så går det kanskje fort og greit?

Jeg får nok skravlet desidert mest de kveldene jeg legger yngste, og det er tirsdag og torsdag neste uke, men jeg er ledig de andre kveldene også altså.

Hva tenker dere andre om det?

Last edited:
Jeg jobber ikke.

Regner med å ha mer og mer stress med å få rydda huset dess nærmer vi kommer mannens bursdag på fredag, så innledningsvis tenker jeg tidlig i uka for min del, men har ikke oversikt over mannens kalender enda, han er jo bortreist i helga

Jeg jobber ikke.

Regner med å ha mer og mer stress med å få rydda huset dess nærmer vi kommer mannens bursdag på fredag, så innledningsvis tenker jeg tidlig i uka for min del, men har ikke oversikt over mannens kalender enda, han er jo bortreist i helga
Ja jeg tenker også at tidlig i uka er lurt, da har vi noen dager ekstra å gå på i tilfelle...

Back
Topp