TUL nedtelling

Da har vi vært på tul nr.2.
Herlig å se en sprell levende baby :cheers:love7
HURRA! Alt ser bra ut og barna fikk se og høre om babyen for første gang, fantastiske øyeblikk!:Heartred

Ble satt fram ørlite, så nå er jeg 12+3 inntil oul i august.
Så nå skal vi fortelle mormor og resten av familiene! Jeg er så takknemlig og glad!

HURRA! Alt ser bra ut og barna fikk se og høre om babyen for første gang, fantastiske øyeblikk!:Heartred

Så nå skal vi fortelle mormor og resten av familiene! Jeg er så takknemlig og glad!

Sååå godt å høre[emoji173]️

Alt bra her også [emoji119] så glad og letta! [emoji5] og forelska [emoji7]

HURRA! Alt ser bra ut og barna fikk se og høre om babyen for første gang, fantastiske øyeblikk![emoji813]red

Så fantastisk [emoji176][emoji122]

4 dager :Heartred

12 dager til tul nr 4[emoji169]

Så kjekt at alt så bra ut! Sist ville de ikke endre min termin etter oul, siden jeg hadde terminberegning fra uke 12. De mente beregningen fra uke 12 var den mest nøyaktige... artig å bli satt frem da!

Så kjekt at alt så bra ut! Sist ville de ikke endre min termin etter oul, siden jeg hadde terminberegning fra uke 12. De mente beregningen fra uke 12 var den mest nøyaktige... artig å bli satt frem da!

Tusen takk! :)
Ja alltid morro å bli satt fram litt, blir spennende å se på oul likevel om det stemmer ganske bra. Kan tenke meg ul i uke 12 er veldig nøyaktig ja :)
Hvor langt er du på vei?

11 dager igjen til tul nr 4[emoji176]

17 dager til tul, skal forhåpentligvis bare ha en tul.

5 juli- håper da jeg klarer å slappe av...

Back
Topp