TUL nedtelling

I morgen [emoji4]
 
Hvor mange TUL tar dere?
Jeg hadde en når jeg var uke 8+4 fordi jeg ikke aaaante hvor langt jeg var på vei. Så valgte jeg å ta en i uke 12 også, for å sjekke at alt så ut som det skulle- å det gjorde det heldigvis :) nå er det vel bare ca 4 uker igjen til OUL, men jeg har såååå lyst å se igjen [emoji13] er vel egentlig fullstendig unødvendig, men- ja, jeg er selvfølgelig redd for at ting har/skal gå galt likevel..
 
Hvor mange TUL tar dere?
Jeg hadde en når jeg var uke 8+4 fordi jeg ikke aaaante hvor langt jeg var på vei. Så valgte jeg å ta en i uke 12 også, for å sjekke at alt så ut som det skulle- å det gjorde det heldigvis :) nå er det vel bare ca 4 uker igjen til OUL, men jeg har såååå lyst å se igjen [emoji13] er vel egentlig fullstendig unødvendig, men- ja, jeg er selvfølgelig redd for at ting har/skal gå galt likevel..

Hatt to. Uke 7 og uke 9. Hører hjertelyden hjemme med doppler, så er betryggende det da. Enda 6 uker til oul. Vurderer en ul i uke 14, for da har Jeg muligheten til en privat.. men usikker, ettersom det koster penger.
 
I dag. Ble lite søvn i natt og noen tårer.....

Håper på gledeståre i dag :love017
 
Blir en ny ul her også om 6 dager.. magesmerter og småblødninger i noen dager nå så da bestille jeg meg en ny time. 14+0 er jeg da
 
Back
Topp