Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takkKos dere
overnatting vekke . OJ sover hos besteforeldre ,men frøkna har ikke gjort endaHvorfor skeptisk?
Ja, det er sant.. Vanskeligere å få sove igjenJeg sover godt så lenge jeg får lov, men vekkes jeg så er det vanskeligere.
Så bra da[emoji16] får prøve det neste gang selv[emoji6]Verste trykket gav seg i det minste.. [emoji14]
Har kjøpt støttestrømper også. Får håpe ting går seg litt til [emoji14]Så bra da[emoji16] får prøve det neste gang selv[emoji6]
Mine bein er vanligvis ikke noe hovne, men så er det plutselig noen dager, men går over igjen [emoji6] så orker ikke å kjøpe strømper ennå[emoji6]Har kjøpt støttestrømper også. Får håpe ting går seg litt til [emoji14]
He heHaha ja kjenner til det gitt. Mi også. Passer plutselig mine sko [emoji33][emoji1]
Håper jeg slipper det men ennå 8 uker [emoji14]Mine bein er vanligvis ikke noe hovne, men så er det plutselig noen dager, men går over igjen [emoji6] så orker ikke å kjøpe strømper ennå[emoji6]
Ah, nei da er det ikke noe vits i. Her ble det bare rett og slett SÅ ille. [emoji14]Mine bein er vanligvis ikke noe hovne, men så er det plutselig noen dager, men går over igjen [emoji6] så orker ikke å kjøpe strømper ennå[emoji6]
Så koseligt
Nydelig!Pusler litt på barnerommet også [emoji4]![]()
Hehhe, de fleste håper vel å slippe[emoji16] så er bare å krysse fingrene! Jeg har 4uker igjen[emoji38] så håper det holder seg vekk for det meste [emoji16][emoji6]Håper jeg slipper det men ennå 8 uker [emoji14]
Ja, jeg har det i bakhodet om det blir værre[emoji16]Ah, nei da er det ikke noe vits i. Her ble det bare rett og slett SÅ ille. [emoji14]
Så koselig [emoji4] [emoji7]Pusler litt på barnerommet også [emoji4]![]()
Takk! Ble fornøyd sjøl også [emoji106]Nydelig!
Ja, er jo verdt forsøket, om det kan lindre litt.. [emoji14]Ja, jeg har det i bakhodet om det blir værre[emoji16]