Jepp, 4 timer etter å ha vært våken i nesten et døgn...Oh shit![emoji33] det var lite søvn....
Så fort mannen og ungene er ute vurderer jeg å legge meg igjen selv om jeg for øyeblikket ikke føler meg så veldig trøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, 4 timer etter å ha vært våken i nesten et døgn...Oh shit![emoji33] det var lite søvn....
Hakket lettere da jaHehe, ja da går det jo ikke[emoji12]
Her funket flaske fra dag 1 så jeg pumpet opp et lass med melk til barnevaktene[emoji4]
Nope.
Kø av biler....
Jepp, 4 timer etter å ha vært våken i nesten et døgn...
Så fort mannen og ungene er ute vurderer jeg å legge meg igjen selv om jeg for øyeblikket ikke føler meg så veldig trøtt
Noen har glemt å gjøre det/forsovet seg/ er syk og ingen andre tok jobben?Jøss, da må det jo ha skjedd noe?[emoji849]
Noen har glemt å gjøre det/forsovet seg/ er syk og ingen andre tok jobben?
På den andre siden, jeg burde pakkeDet høres lurt ut[emoji2] hvis ikke sliter du nok i løpet av dagen..
På den andre siden, jeg burde pakke
I morgen tidligNår drar dere?[emoji4]
Yep!Haha[emoji23] DA er det ille!
Ja, litt. Ble ikke sånn trykk i dem i alle fall. Tok på støttestrømper etterpå. [emoji14]Hjalp det?[emoji4]
Verste trykket gav seg i det minste.. [emoji14]Uff ikke godt med hovne bein/føtter.. Sliter her å[emoji58] men lurt å ligge sånn! Om det hjalp da? [emoji4]
Takk for detGratulerer med det[emoji1]
God morgenGod morgen
Meg og jentene her i dag.
Gutta er nok godt igang, det var frokost 7.20-7.40 i dag ifølge programmet.
Vi tar det litt mer med ro her hjemme og har ikke stått opp enda, men det tyder på at vi må på badet og bytte en bleie...
Kos dereGod morgen jafløyen her i dag
Hvorfor skeptisk?Mannen vil på tur bare meg og han...Hmm...skeptisk
Takk for detGratulerer [emoji323] [emoji3]