Rugerpåape2
Elsker forumet
Jada, kjenner skrivingen i noen kvelder og shopping i går har tatt på men ellers alt bra[emoji56][emoji16][emoji16]Bra der?![]()
Bra med deg? [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, kjenner skrivingen i noen kvelder og shopping i går har tatt på men ellers alt bra[emoji56][emoji16][emoji16]Bra der?![]()
Blir litt sånn noen gangerHektisk ja?![]()
Hva ble shoppet ?Jada, kjenner skrivingen i noen kvelder og shopping i går har tatt på men ellers alt bra[emoji56][emoji16][emoji16]
Bra med deg? [emoji4]
Da kan en hvil være godt ja[emoji4]Må nok hvile før jobb. Urolig soving i natt og vekket halv 6
Fremdeles på topp da. Syns du sa du skulle være på bunn denne gang [emoji23]Tviler jeg på
Full jobb neate uke å så ferie
God morgen. Håper dagen blir finGod morgen!![]()
God morgen alleOg grattis med over 20.000 innlegg!!! Helt rått!!
Hadde flere tusen uleste innlegg her siden sist jeg var innom, så hoppa glatt over gitt [emoji14] Håper alle har en finfin fredag så langt
![]()
Det er bra [emoji16] effektiv [emoji16][emoji16]Den siste uka har jeg gått fra 10.plass til 4.plass [emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha. Farlig vettu [emoji33][emoji23]Måtte jo prøve å komme ajour før det var midnatt og det gikk akkurat [emoji38]
Selvsagt er du tilgitt [emoji8][emoji8]God morgen jenter.
Jeg har virkelig ikke hatt skravletid de siste dagene, håper jeg er tilgitt.
Mulig jeg får litt tid på lørdag
[emoji8][emoji8][emoji324]Takket være dere![emoji8]
Vekkerklokka ja [emoji23][emoji23][emoji23]Det er jo kjipt[emoji15] noen som vekket deg?
God morgen [emoji4]God morgen!![]()
Ja. Derfor fryktelig nysgjerrig på hvor mye jeg egentlig har snakka. For ser ut som jeg har snakka over 2000 innlegg siste uka [emoji23]Jippi, det er bra klatret!![emoji1][emoji1]
Du også !Ha en super dag alle![emoji1]
Ja. Sist helg var det kurs for meg. Denne blir det fest og bursdager. Så travelt daBlir det her å, kjente at jeg ble lei.. Så får ta helga som pause og komme med nye krefter på mandag [emoji23] [emoji16] merket jo forrige helg at det er mindre aktivitet i helga uansett [emoji6]
Prøver så godt en kan [emoji14]Det er bra [emoji16] effektiv [emoji16][emoji16]
God morgen [emoji4] her blir det en hjemme dag med det jeg orker av husarbeid i en god kombinasjon med av slapping[emoji6] håper du å har en fin fredag [emoji16]God morgen alleOg grattis med over 20.000 innlegg!!! Helt rått!!
Hadde flere tusen uleste innlegg her siden sist jeg var innom, så hoppa glatt over gitt [emoji14] Håper alle har en finfin fredag så langt
![]()
Takk for detGod morgen[emoji1]
Juni har vært helt rå!
Ha en flott dag idag[emoji1]
God morgen [emoji4] klart er du tilgitt[emoji2] ingen tvang og være aktiv hele tiden [emoji1] må jo gjøre det som passer deg [emoji2]God morgen jenter.
Jeg har virkelig ikke hatt skravletid de siste dagene, håper jeg er tilgitt.
Mulig jeg får litt tid på lørdag
Høres ut som en fin dag detGod morgen [emoji4] her blir det en hjemme dag med det jeg orker av husarbeid i en god kombinasjon med av slapping[emoji6] håper du å har en fin fredag [emoji16]