Haha eventuelt vi ble rana før mjøsbrua [emoji23]Næsh, du kan si det var et nødstilfelle på veien. [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha eventuelt vi ble rana før mjøsbrua [emoji23]Næsh, du kan si det var et nødstilfelle på veien. [emoji23]
Må søke opp [emoji6]Charlotte Russe heter den vist [emoji4]
Det burde de [emoji6]Takk, prøver ihvertfall [emoji4] familien er fornøyd da [emoji6]
Syns k det er spennende med pass da?Vi kan hente våre neste uke
Tja. Presser i alle fall ikke på samme måte da. Får se [emoji14]Så flottDet vil nok gjøre deg godt.
Hahaha du gjorde det ja.Men jeg våkna til liv igken [emoji23]
Det blir det så sant du ikke blir alene her da [emoji54]Å nei, jobber meg gjennom i dag [emoji6]
Blir innlegg av sånt [emoji6]
Hahaha [emoji23] storkrevende da [emoji14]Tjæ. Er visst bare 12 årsgrense på dem. (Tidligere ville de vel da fått 11årsgrense, og tillatt fra 7 år med foresatte! Likte ikke de nye aldersgrensene...).
Første piratfilmen lot jeg jo L se med meg. Men hun synes jo den var kjedelig [emoji33]
Ja. Ganskr lett underholdning ogsåSer den. Får nok fokuset vekk i alle fall!
Ja gjorde visst det [emoji14] Surrer illeHahaha du gjorde det ja.
Uff ja. Orker ikke rette en gang nå altså !Ser sånn ut med dine skrivefeil [emoji23]
Lagd den 3 ganger sist nærmere 7 år siden da [emoji6] og ene gangen ble den skikkelige mislykket.Vel. Jeg pleier aldri lage det selv da. Mamma pleier lage den [emoji85][emoji85]
Så, derfor jeg ikke er kjent med navnet.
Den er SJUKT god. Litt misunnelig nå faktisk.
Hahaha det var det ja [emoji23]Glemmer jeg også[emoji6]
Æ-lista [emoji6]
Jeg ble skikkelig fornærmet [emoji23]Hahaha [emoji23] storkrevende da [emoji14]
Gjør så godt jeg kan.Fortsett å skrive jenter[emoji1]
Ikke jeg heller [emoji14]Uff ja. Orker ikke rette en gang nå altså !
Æsj, burde kjøpt mer [emoji41]Har ikke nok bringebær og reiser for tidlig imorgen [emoji23]
Har egen oppskrift på rullekake og en helt annen på fromasjen [emoji4]Må søke opp [emoji6]