>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Herlig. Tror og håper jeg sovner rasktGodt det da [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig. Tror og håper jeg sovner rasktGodt det da [emoji4]
Bør kanskje prøve da..Ja skulle tro det. Mi er 6 år og satt veldig fint og fulgte med![]()
Ja det kan jeg si meg enig iFandens mygg!'
Googlet fromasj og rullekake og da kom det bare opp navnet Charlotte Russe [emoji4]Åååh, den øverste er det jeg kaller fromasjkake, ser jeg! Faktisk av favorittene mine.. [emoji14]
Flink er du![emoji54] disse to, en tung og en syrlig og lett [emoji7]
![]()
![]()
Jeg likte den også godt. Ogg 11åringen. Catchy sanger ogsåBør kanskje prøve da..
Næsh, du kan si det var et nødstilfelle på veien. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] fikk nettopp beskjed fra min tante om at den måtte overleve turen og dagen [emoji23]
Men jeg våkna til liv igken [emoji23]Går tregt nå. Mange har nok lagt seg![]()
Tjæ. Er visst bare 12 årsgrense på dem. (Tidligere ville de vel da fått 11årsgrense, og tillatt fra 7 år med foresatte! Likte ikke de nye aldersgrensene...).Hørtes mye morsommere ut ja. Men litt skummelt for en 7åring [emoji23][emoji23][emoji23]
Absolutg [emoji23]Riktig så søt [emoji23]
Ser den. Får nok fokuset vekk i alle fall!Hahahaha! Har simpsons. Redder meg alltid
Vi kan hente våre neste ukeJupp [emoji16] må jo ordne det om vi skal til Egypt
Ser sånn ut med dine skrivefeil [emoji23]Herlig. Tror og håper jeg sovner raskt![]()
Kanskje dere ikke trwnger meg [emoji6][emoji23]Litt usikker nå må jrg innrømme.Må sjekke
Glemmer jeg også[emoji6]Hva gjaldt denne nå igjen? [emoji87] Altså. Flau over å innrømme jeg glemmer litt nå. Men hodet begynner å bli lost nå
Takk, prøver ihvertfall [emoji4] familien er fornøyd da [emoji6]Flink er du!
Så flottVet du, jeg kjøpte meg støttestrømper likevel. Apotek1 hadde på tilbud til 100,-
Nå har jeg striper oppover hele leggene [emoji14]
Å nei, jobber meg gjennom i dag [emoji6]Å jo, men det kunne ikke du ser jeg [emoji23]
Spørs det [emoji6]Hihi. En liten smakebit da?
Googlet fromasj og rullekake og da kom det bare opp navnet Charlotte Russe [emoji4]
God ja og hjemmelaget fromasj siden jeg ikke spiser vanlig gelé [emoji6]