Ikke flere innlegg [emoji54] vi var bedre igår tydeligvis323 innlegg og 2 tråder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke flere innlegg [emoji54] vi var bedre igår tydeligvis323 innlegg og 2 tråder
Huff ja, er minst mulig ute på kveldene nåFandens mygg!'
Fordi du må hoppe hit [emoji23]Synes du det?? Jeg kommer jo aldri ajour [emoji23]
Jeg er så sliten nå. Orker ikke mer. Men prøver så godt jeg kan nå da. Men øyne er vonde. Hodet sliter. Så skriver litt trgegere. Bommer gjør keg kpnstant også nå...Hva gjør du da? [emoji54]
Det stod så. Men nå ble det da slengt til vask. Stod og stirret godt på bilstolen før jeg bare gjorde det.Nei nei, det trenger du ikke!!
Hm. Kan skvette. Så. Liker filmer med skvettemomenter... Men direkte skummelt finner jeg det ikke altså. Litt synd. Savner å bli så redd at det er ekkelt å gå alene på do etterpå [emoji14]Ikke like skummelt lengre. Men jeg fresker fremdeles av enkelte ting.
Klovn, zombier og folk på mental sykehus. I filmer altså![]()
Sov godg [emoji173]Fant senga
Luree på å se en serie
Går tregt nå. Mange har nok lagt segIkke flere innlegg [emoji54] vi var bedre igår tydeligvis
Da går du og legger deg! Vi har fortsatt dager å ta av [emoji4]Jeg er så sliten nå. Orker ikke mer. Men prøver så godt jeg kan nå da. Men øyne er vonde. Hodet sliter. Så skriver litt trgegere. Bommer gjør keg kpnstant også nå...
Hallo skriveleif !
Hahaha. Morsom formMin søster har drivhus. Jeg fikk denne i dag da. Agurk ja. Men med min koffert lo jeg høyt og sa den ble liggende i nattbordskuffa [emoji23][emoji23] Den er i kjøleskap altså !
![]()
Hahahaha. Før leste jeg Donald på sengs. Bare for å ikke ha marerittHm. Kan skvette. Så. Liker filmer med skvettemomenter... Men direkte skummelt finner jeg det ikke altså. Litt synd. Savner å bli så redd at det er ekkelt å gå alene på do etterpå [emoji14]
Hahahaha, [emoji23][emoji23]Alltid.
En gsng jeg og mannen var ute, satt svigerfar barnevakt.
Når vi gikk hjem fra puben fant vi stor sølepytt. Både jeg og mannen var gjennomvåte når vi kom hjem [emoji23][emoji23] svigerfar lurte nok da
Gjerne snap [emoji6]Bare finne ut om den skal sendes her inne eller på snap [emoji6]
Er jo dreamworks. Trodde egentlig bedre om filmen enn det der altså.. Madagaskar og shrek f.eks, har jo gjerne litt mer humor (.. Joda, litt promp der og, men ikke på samme måte).Jeg også gitt [emoji87]
Små og søte [emoji6]Stas da[emoji1] mine agurker er 1 cm[emoji23]
Riktig så søt [emoji23]Hahaha. Morsom form![]()
Men det er minner man husker [emoji7][emoji23]Hahahaha, [emoji23][emoji23]
Hei [emoji173]Kanskje jeg har litt tid til å være her inne nå..?
Hei!![]()
Ja det kan jeg skjønne [emoji23]Hahaha ja [emoji23] Men han snøvaska nakken min som.hevn noen uker etter da [emoji23]