Er vi i boks?Kom igjen jenterIkke mye igjen nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vi i boks?Kom igjen jenterIkke mye igjen nå
![]()
Ikke så supermange [emoji87] Vet hvertfall at jrg ikke kommer til å høre msnnens snorking i kveld [emoji23][emoji23]Da går du og legger deg! Vi har fortsatt dager å ta av [emoji4]
Det har du fortjent [emoji6]15 innlegg til så tar jeg nok kvelden
Hatt nok å gjøre du da ja [emoji6]Takk det samme! Ikke hatt særlig tid før i dag.. Handle.. Hente L.. Spise.. Kino.. Handle sko.. Hente bilstol..
Få L i seng... (sistnevnte nok omtrent lengre tid enn alt det andre samlet,føltes det som om)
Åååh, den øverste er det jeg kaller fromasjkake, ser jeg! Faktisk av favorittene mine.. [emoji14][emoji54] disse to, en tung og en syrlig og lett [emoji7]
![]()
![]()
Ah ja. Syns ikke den så fristende ut på reklame en gang jeg da [emoji23]Er jo dreamworks. Trodde egentlig bedre om filmen enn det der altså.. Madagaskar og shrek f.eks, har jo gjerne litt mer humor (.. Joda, litt promp der og, men ikke på samme måte).
Ja det husker jeg [emoji6]Det var når jeg kom til dere i desember 2012[emoji1] du og Ceres lå alltid på topp!
Ikke sant! Evt se en komedie etterpå for å roe seg ned [emoji23] Da ble det trygt å sove.Hahahaha. Før leste jeg Donald på sengs. Bare for å ikke ha mareritt
Han kan bare vente seg. Shit will happen [emoji23]Ja det kan jeg skjønne [emoji23]
Ja desverre. Trykket begynner å øke igjen med en gang, og blir høyt etter omlag 3 dager og gir symptomer. Men de 3 dagene. Jeg var i himmelen [emoji173]Dumt det ikke varer lenger [emoji20]
Samme.som mannen her det... Frem.til.i morgen.Ja. Han står opp kl 05 så [emoji14]
Den var nok morsom [emoji23]Kaptein supertruse! [emoji28]
Litt usikker nå må jrg innrømme.Er vi i boks?
Hihi, ja det trengs ofte [emoji23]Har lada min 2 ganger nå allerede [emoji23]
Vet du, jeg kjøpte meg støttestrømper likevel. Apotek1 hadde på tilbud til 100,-Hei [emoji173]
Flink er du15 innlegg til så tar jeg nok kvelden
Jo [emoji23]Tar ikke det lang til å scrolle seg gjennom?[emoji15]
Det også ja !Ikke sant! Evt se en komedie etterpå for å roe seg ned [emoji23] Da ble det trygt å sove.
Vel. Det var jo egentlig ikke planen da. Men så blir det så mye mer styr når jeg skal til byen, enn det jeg hadde tenkt. Er jo langt dit, så man blir jo borte i minst 2 timer!Hatt nok å gjøre du da ja [emoji6]
Haha[emoji23]Ja. Til hu begynner å snorke like ille som faren [emoji23][emoji23]