♡ Skravletråd JUNI ♡

Hva gjør du da? [emoji54]
Jeg er så sliten nå. Orker ikke mer. Men prøver så godt jeg kan nå da. Men øyne er vonde. Hodet sliter. Så skriver litt trgegere. Bommer gjør keg kpnstant også nå...
Hallo skriveleif !

Nei nei, det trenger du ikke!!
Det stod så. Men nå ble det da slengt til vask. Stod og stirret godt på bilstolen før jeg bare gjorde det.
Kan sikkert bare være like greit. Lille T må jo ligge i den i minst 30 min av gangen hver gang uansett, da det tar såpass med tid å komme seg til byen. Så..

Ikke like skummelt lengre. Men jeg fresker fremdeles av enkelte ting.

Klovn, zombier og folk på mental sykehus. I filmer altså ;)
Hm. Kan skvette. Så. Liker filmer med skvettemomenter... Men direkte skummelt finner jeg det ikke altså. Litt synd. Savner å bli så redd at det er ekkelt å gå alene på do etterpå [emoji14]

Jeg er så sliten nå. Orker ikke mer. Men prøver så godt jeg kan nå da. Men øyne er vonde. Hodet sliter. Så skriver litt trgegere. Bommer gjør keg kpnstant også nå...
Hallo skriveleif !
Da går du og legger deg! Vi har fortsatt dager å ta av [emoji4]

Hm. Kan skvette. Så. Liker filmer med skvettemomenter... Men direkte skummelt finner jeg det ikke altså. Litt synd. Savner å bli så redd at det er ekkelt å gå alene på do etterpå [emoji14]
Hahahaha. Før leste jeg Donald på sengs. Bare for å ikke ha mareritt

Jeg også gitt [emoji87]
Er jo dreamworks. Trodde egentlig bedre om filmen enn det der altså.. Madagaskar og shrek f.eks, har jo gjerne litt mer humor (.. Joda, litt promp der og, men ikke på samme måte).

Back
Topp