Cider er godt [emoji4]Pepsi max [emoji23] Kan ta cider i morgen da
Hvilken smak?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cider er godt [emoji4]Pepsi max [emoji23] Kan ta cider i morgen da
Hva skam dere gjøre?Ja hihi 4 uker nå først![]()
Nei orker ikke se noeDu er god. Fant du serie?
Jeg husker også den tiden godt [emoji4]
Spilte i 11 år jeg [emoji4]
Gøy med vann [emoji16]Selvsagt. Er jeg som hopper i sølepytter og gjør mine barn våte altså ! [emoji23][emoji23]
Kan jo hende den føler seg litt skitten etterpå må forstå.Hahaha. Beføling først. Bad etterpå. Vel. Passer inn det [emoji85]
Gratuler med innlegg nr 19 000 [emoji16]
Granateple [emoji7][emoji7] Elsker denCider er godt [emoji4]
Hvilken smak?
Hahah, var ikke det meg da?? Vi snakket iallefall om det [emoji13]Jeg er så flink på å hoppe inn. Sist endte det med at jeg visstnok foreslo å lage et tog av vaniljesaus.
Jupp, merker det spesielt godt nå [emoji13]Kjedelig da
Haha ja [emoji14] Lettere enn barns hvertfall. Tror seriøst de gjøres på å tråkke på hælen først [emoji23]
Skal ikke prøve sove litt da, om du ikke er helt i form?Nei orker ikke se noe
Mange år siden det nå [emoji6]Nå kanskje, men ikke før[emoji1]
Dumt det ikke varer lenger [emoji20]Jeg og. De kan blandt annet ta en spinalpunksjon og tømme litt spinalvæske. Da får jeg i allefall 3 symptomfrie dager.
Ikke i det hele tatt faktisk
Ha en god natt [emoji173]️Her ble det mat og criminal minds også ble det mørkt[emoji28] Dere må ha ei riktig god natt og sove godt[emoji2]
Skulle likt å sett det [emoji23]Svogern min ble litt paff da. For han ble ganske våt også [emoji23][emoji23][emoji23]
Tenk om vi var lik de på mange av de tingene? Mannesyk og utålmodigheten og alt det [emoji23][emoji23]
Godt med kjærestetid da [emoji4]Hvordan går det med skravlingen? Her ble det litt kjærestetid og funnet senga nå
Goodkoste oss
funnet senga nå