Jupp og jeg mangler fortsatt oppvaskmaskinDet følger med altfor mye av det etterpå ja [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp og jeg mangler fortsatt oppvaskmaskinDet følger med altfor mye av det etterpå ja [emoji85]
Vet. Playmo overalt. Men man skulle tro man fikk evnene til en ninja når det gjelder lure seg ut [emoji39]
Kan vel ta igjen feiringen[emoji1][emoji56]Så kjempehyggelig at mannen jeg altså har vært gift med i ti år i morgen skal møte på skolen 1630 for å dra på busstur med korpset til søndag....
Menmne, vi valgte å gjøre det sånn for la guttungen ta del i turen
Så koselig du er [emoji4]Det er veldig synd. På flere måter enn at jeg ikke fikk smake kake da![]()
Orker ikke telle de en og en [emoji23][emoji23]
Tror faktisk ikke helt det.
Men du hjalp han likevel [emoji23]
Kjedelig daJupp og jeg mangler fortsatt oppvaskmaskin
[emoji23][emoji23] Svarte klær også gitt.Hehe, nå så deg deg tydelig for meg![emoji1]
Mangler stellematte, kommode, badebalje og det trur jeg er det[emoji23][emoji23] kanskje dyna til vogna, må ringe å snakke med svigermor i morgen får å bekrefte hva de har kjøpt da vi ikke har fått det ennå[emoji23]
Åja, skjønner godt du blir sliten av å gjøre flere forskjellige ting.. Er på samme måte selv nå[emoji38][emoji58][emoji58] håper det går over [emoji6]
Ja herrefred det gjør det. Den tiden brukes til å skravle joDet tar altfor lang tid[emoji1]
Hva/hvem er Bull?Noen sett Bull?
Fleste mannfolk er det føler jeg [emoji23]Tør jo ikke annet[emoji23] han er kjip som sur.....[emoji12]
Haha jooo. Men trenger ikke drøye det suuuperlenge. Minste må stå opp ikke for sent i morgen. Vi skal på jobb så
Ja blir godt det [emoji6]Herlig med litt Klatremus-tid![emoji173]️
Ja de gjør nok det. Men er jo enda et par år dit..Håper de tar hensyn til hva han selv ønsker også[emoji4]
Nei det er ikke det...Det er godt
Mem det et ikke mat
Hehe ja. Men en times tid ekstra oppe er greit.Ser den[emoji4] og dumt å snu det for mye de første dagene og[emoji28]
Ja skulle det... Planer om å gjøre det i kveld, siden jeg regner med at målet snart er nådd [emoji6]Nei hahaha. Vi skulle jo spise pasta
Høres ut som en koselig koserutine for henne da[emoji7] sikkert mer slitsomt for pappa men[emoji38]Høres kjent ut [emoji173] Hun får melk etter vi legger henne ned. Og litt kos. Før var det pupp. Men den turen i gangen er viktig for henne.