♡ Skravletråd JUNI ♡

Han har nok det, og mellomste har planer om å begynne når hun blir gammel nok.

Så gøy at hun også har lyst[emoji1]
Skulle ønske mine også hadde vist litt interesse......viktig å bevare korpsene rundt om[emoji2]

Tror ikke øynene er bedre For ser jeg rett frem, så ser jeg en sort flekk i sidesynet.

God kveld[emoji4] har dere hatt en fin dag? Jeg er helt ferdig, men tenkte å prøve å henge med på litt skravling[emoji4] Blitt lite av det i det siste.

Så gøy at hun også har lyst[emoji1]
Skulle ønske mine også hadde vist litt interesse......viktig å bevare korpsene rundt om[emoji2]

Veldig viktig å bevare korpsene ja, dette er under oppbygging, et ganske lite korps og ganske ungt. De er 12 aspiranter nå i år, etter at en falt av, og inkludert disse er de under 30 musikanter. Det er meldt seg 11 eller var det 12 nå, nye aspiranter som begynner til høsten, så cluet er å holde på de eldste, enkelte dropper ut i 11-14 års alderen og det gjør det sårbart. Når de engelig begynner å bli gode, liksom...

Jeg ser verdien av å ha korps, mye mer enn bare det å ha noen til å gå fremst i toget 17. mai, men det kultruelle, et tilbud til dem som kanskje ikke er så sportslige, å lære å spille et instrument er verdifullt for den enkelte og beviselig bra for hjernen og læringsevnen. og i det hele tatt. Korps er en inkluderende aktivitet på tvers av aldersgrupper og en hobby for livet og virkelig noe jeg er glade for at ungene vil delta i. Jeg har ivret for det sånn på sidelinjen og oppfordret. Jeg har aldri spilt selv, og ikke min mann heller. Begge mannens søstre, så svigermor har mange års erfaring fra styre og stell i korpset, Mamma har spilt i mange år, men altså aldri jeg eller min bror.

Men det er stas nå at min eldste gjør og trolig følger flere etter :)

God kveld[emoji4] har dere hatt en fin dag? Jeg er helt ferdig, men tenkte å prøve å henge med på litt skravling[emoji4] Blitt lite av det i det siste.
God kveld [emoji173] Godt å se dere :) Trenger litt hjelp fra de som orker. Har du hatt en bra dag?

Back
Topp