Jupp, mye flinkere enn der vi bodde sist [emoji4]
Det er jo bra![emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, mye flinkere enn der vi bodde sist [emoji4]
Vet ikke [emoji85]
Damer mobilen min piper og vibrerer som bare det [emoji54] må nok skru av varsler [emoji23]
Si ifra hva jeg skal lage da [emoji6]
Jeg også. Ble sprø [emoji28]Haha[emoji23] det har jeg gjort for lenge siden![emoji14]
Er lov å soveDet gjorde hun nok ja. Brått.
Jeg tok stat seks på og fire over tror jeg
Også våkna jeg mye senere....
Men det ble nesten. Sånn 2-3-400 fra. På mine tall
Får høre hva Tamara sier.
Mindre på mehJa ble en del.
Hvordan gikk det?Sitter på legekontoret. Snart inn. Håper det går bedre i dag. Har dobbeltime hvertfall![]()
Jeg tok 200 å noen av feHadde over 1200 innlegg her når jeg sto opp idag![emoji33][emoji1]
Gikk overraskende bra. Så nå er det bare å vente rett og slett på noe svar før vi går enda lengre. Måtte ta blodprøver. Så får vite mer etter det også da.Hvordan gikk det?
Måtte jo skravlrGod morgen Kengu[emoji2] sovet lite?
Jupp som alltid eller han har fri imorgen da [emoji4]
Ikke funnet nle veldig spennende, men er jo en del salg men ikke på det jeg skal ha, og har vært flink og ikke handle masse jeg ikke skal ha [emoji6] [emoji122]
Gode greier! Vi skal helst ikke rase mot klokka sååå ille i kveld håper jeg.For 21 timer siden hadde vi akkurat samme antall innlegg igjen faktisk. Så vi er foran i dag da.
Ja takk og lovhehe gleder meg!
Legge telefon på lading og lage middag var en god plan ja. Mannen er her snartKlokka nærmer seg å lage middag nå da... [emoji85] Mannen kommer snart også.
Husker dere å lade tlf?
Bytte dekk vel [emoji23] Manen er litt sent ute
Ja. Må jo det av og tilEr lov å sove