>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaha da er jeg innafor daAt du prøver holder for meg[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha da er jeg innafor daAt du prøver holder for meg[emoji23]
Jupp, mye flinkere enn der vi bodde sist [emoji4]Bra tjenesten funker sånn[emoji2]
Viktig å feire han da [emoji16]
Stakkars. Menmen sånn blir det innimellomJa det er helt perfekt selvom jeg syntes synd på han da, alt av ergonomi kastet ut av vinduet [emoji54]
Så koselig da [emoji4]Ja, de mangler det meste så kjøpt litt av de små tingene jeg ikke tenkte på før nå nylig selv [emoji23] sokker, bomullue, klorevotter og sånne ting [emoji4]
Hørtes godt ut[emoji3][emoji7]
Ja håper det. Kan ikke gå sånn evigKrysser for i morgen da
Hva driver dere med i dag da snupper? Her ble det by tur på markedsdag for å se om keg kommer over noe vi mangler [emoji23][emoji3]
Vet ikke [emoji85]Hva blir det til middag idag jenter?[emoji2]
Kan ikke det nei. Da blir man ødelagt må mange flere måterJa håper det. Kan ikke gå sånn evig
Ja må det, kan ikke gå sånn i evigheter...Lurt, eventuelt ringe. Må ihvertfall til lege stakkars
Du får komme når den er over da [emoji23]
Så deilig!Da har vaktmesteren hvert her, byttet to ting og vifta fungerer normalt igjen! Faktisk lettere å skru på den nå [emoji16]
Ja blir det, finnes vel heller ingen god måte å jobbe over stekeplata påStakkars. Menmen sånn blir det innimellom
Æsj men vil ikke det heller.
Må først gå igjennom oppskrifter og finne frem alt
Jeg å gjør det[emoji6] mannen her er samme[emoji6] tar noen ganger en pose til hver av oss, så når hans er tom er det synd for jan... For blir så irritert når han spiser små godt han egentlig ikke liker bare fordi det er i posen.. Har jo putta det der fordi jeg liker det, og tar alltid mindre av dem typen når bare jeg spiser det og da blir det ingen til meg[emoji23]Ja. Og han tar alt i en jafs. Jeg kan fint ha det noen uker jeg [emoji23] bedre å gjemme da.
Nei kan virkelig ikke detJa må det, kan ikke gå sånn i evigheter...
Hahaha da er jeg innafor da![]()
Si ifra hva jeg skal lage da [emoji6]Haha, da kommer jeg vettu[emoji1][emoji41]
Ja veldig deilige [emoji4]Så deilig!