>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Kosa deg på skolen ja. Blir fort sånn siste dagenJa, må bli noe lite.
Bare prøve å få gutta til å spise helst. De har spist noe på skolen da, men mye snop tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kosa deg på skolen ja. Blir fort sånn siste dagenJa, må bli noe lite.
Bare prøve å få gutta til å spise helst. De har spist noe på skolen da, men mye snop tror jeg.
Så bra daDa har vaktmesteren hvert her, byttet to ting og vifta fungerer normalt igjen! Faktisk lettere å skru på den nå [emoji16]
Mat snart klar, klesvask fikk ekstra sentrifuge om den jakka skal bli tørr til i morgen ;-)Ja mat og klesvask er også viktig[emoji2]
Hahaha ja. Det er liksom. Husken er ikke på topp heller så [emoji85]Samme her, skal jo tenke på hva man skal svare også [emoji54]
Jepp, får det.Nettopp, får uttellingen av det idag [emoji16]
Hurra for bursdag. Skal drikke tenker og. Også fyller søstra mi 25 år og nevø 11 år. Så blir sikkert selskap her også daBlir dårlig fra min side også[emoji20] eldste har bursdag..
Blir nok det ja. Vel. Vi har tidlig middag, og kompisen varsler jeg mora om ar ikke har spist når han går hjemKosa deg på skolen ja. Blir fort sånn siste dagen
Så greit å varsle om det jaBlir nok det ja. Vel. Vi har tidlig middag, og kompisen varsler jeg mora om ar ikke har spist når han går hjem
Jupp [emoji16]Så bra daHurrs for vaktmestern
Nei den er også ødelagt med svangerskap og tiden etterpå [emoji54]Hahaha ja. Det er liksom. Husken er ikke på topp heller så [emoji85]
Tja delvis, kan jo sjekke når ungene pleier å legge seg [emoji4]Jepp, får det.
Skulle regnet på dagen, synes der har vært skravlet en del?
Viktig å feire han da [emoji16]Blir dårlig fra min side også[emoji20] eldste har bursdag..
Det er ihvertfall lett [emoji6]Rester er godt[emoji1]
Skal sjekke når jeg får tid, men nå er det en del som skjer så pc er ikke prioritert på en stundTja delvis, kan jo sjekke når ungene pleier å legge seg [emoji4]
Haha det også. Må jo bli småsprø [emoji14]Jupp [emoji16]
Og såg godt for katta som slipper å høre den i helga [emoji6]
Så veldig. Jeg lager huskelapper. Men glemmer jo lappene også [emoji23]Nei den er også ødelagt med svangerskap og tiden etterpå [emoji54]
Koselig da. Var hos legen. Handla og gjemt snop for mannen.Hva driver dere med i dag da snupper? Her ble det by tur på markedsdag for å se om keg kommer over noe vi mangler [emoji23][emoji3]
Mye som et viktigere enn oss [emoji4]Skal sjekke når jeg får tid, men nå er det en del som skjer så pc er ikke prioritert på en stund
Ikke mye skal lage noen kaker snart må bare finne motivasjonHva driver dere med i dag da snupper? Her ble det by tur på markedsdag for å se om keg kommer over noe vi mangler [emoji23][emoji3]