>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Veldig. Tull og tøys jo. Også er det mer man bør svare på. Men kan ikke før noen har svart imellom jo [emoji23]Tar så lang tid å sjekke hele tiden[emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig. Tull og tøys jo. Også er det mer man bør svare på. Men kan ikke før noen har svart imellom jo [emoji23]Tar så lang tid å sjekke hele tiden[emoji31]
JaaaI dag hvertfall
![]()
Hahaha nemlig. Var så pessimister at hrle dagen i går var fucka !For vi trodde vel egentlig at det ikke gikk?[emoji12]
Men ikke like billig [emoji23] Kunne fått deg en sjokolade til en tier utenom på rema [emoji23]
Ja. Hater stress. Hodet tåler det ikke. Ei heller kroppen [emoji23][emoji85]Nyte slike dager[emoji1] er nok stress ellers..
Var det ja. Men vi får håpe tallene der bedre ut enn vi tror
Håper jeg også. Jeg orker heller ikke. Fingra er vonde allerede jo
Veldig. Tull og tøys jo. Også er det mer man bør svare på. Men kan ikke før noen har svart imellom jo [emoji23]
Hva var dette igjen nå da? [emoji23][emoji23][emoji23] Herregud. Jeg orker ikke lete.Buhu....klarte ikke?![emoji15]
Hahaha nemlig. Var så pessimister at hrle dagen i går var fucka !
Ja. Hater stress. Hodet tåler det ikke. Ei heller kroppen [emoji23][emoji85]
Hva var dette igjen nå da? [emoji23][emoji23][emoji23] Herregud. Jeg orker ikke lete.
Gjorde ikke du?Haha, lot dere rive med av stundens alvor ja[emoji23]
Det vil vi ikke ha noe avJeg vet, stresser på seg hjerteinfarkt om vi ikke passer på[emoji14]
Hahahah ser du? Ser du hvor trøtt og sliten man er ? [emoji23][emoji23][emoji23]Å sove på sofaen![emoji23] tisser på meg![emoji23]
Gjorde ikke du?
Det vil vi ikke ha noe av
Hahahah ser du? Ser du hvor trøtt og sliten man er ? [emoji23][emoji23][emoji23]
Been there done that. Med samme utfall faktisk. Det satte han nok god pris på [emoji170][emoji170]Jeg sovna jo sammen med minstemann i senga hans kl 22 eller noe[emoji23] voksesmerter og jeg skulle bare trøste litt....[emoji849]
Veldig også [emoji85] Skumle sakerDet er faktisk farlig![emoji33]