>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Kjempe [emoji33] Må følge bedre med joDet er skummelt altså![emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe [emoji33] Må følge bedre med joDet er skummelt altså![emoji12]
SuperbraDet er knallbra jobbet![emoji1]
En unge gikk ut til venninne. En unge gikk opp for å se Harry Potter![]()
Jeg Criminal Minds litt da [emoji1]
Man skulle tro... Men neeei. Det skjedde ikke [emoji23]Sov godt[emoji1]
Da overlever jeg godt da [emoji7][emoji7][emoji8]
Ja det skal de ha så da ringer jeg igjen. Eller. Er time på dagen system, så logger jeg på nett tidsnok så kan jeg bestille time.Huff, er de oppe imorgen da?
Sååå deiligSitter utenfor skolen og venter. Avtalte å møte ham her. Skoledagen over 1230 og da er det ferie![]()
Enda bedreVeldig. De klager som regel uansett på butikken [emoji39]
De har 8pakning med pepsi max også til 99 kr
Nesten halvveis da [emoji23]
Ja det er åpent, men anser det ikke så akutt nå. Var verre på søndag. Hun ble bedre med behandling da. Må bare få tak i legenLegevakt er vel åpen daHåper hu snart blir frisk igjen da
Men ikke like billig [emoji23] Kunne fått deg en sjokolade til en tier utenom på rema [emoji23]Oi det er billig[emoji1] kjøpte 8pk på meny idag til 109,- ikke galt det heller[emoji1]
Var det ja. Men vi får håpe tallene der bedre ut enn vi trorOverraskende lite[emoji41]
Var lenge det [emoji85][emoji85] Burde vært mer !
Krysser for i morgen daJa det er åpent, men anser det ikke så akutt nå. Var verre på søndag. Hun ble bedre med behandling da. Må bare få tak i legen![]()
Kjempe [emoji33] Må følge bedre med jo
Håper jeg også. Jeg orker heller ikke. Fingra er vonde allerede joHadde håpet på 100[emoji1]
Jeg orker nemlig ikke stress i kveld, håper vi klarer en god haug innlegg og tråder før middag[emoji1]
SuperbraGjorde det bedre enn vi trodde da
Man skulle tro... Men neeei. Det skjedde ikke [emoji23]