Du kan svare meg litt sånn oppstykket [emoji23] Eller rykke tilbake til start, slik at alle blir forvirret.
Haha[emoji23] god plan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan svare meg litt sånn oppstykket [emoji23] Eller rykke tilbake til start, slik at alle blir forvirret.
Det kan jo være. Vi bare er der så veldig mye. Og daglegevakta vi tilhører, vil jeg helst unngå... De er skikkelig ufine. Sist vi var der gråt jeg når vi gikk derifra, og fikk omtrent kjeft for å bruke det legekontoret. Enda jeg hadde hørt med fastlege (stengt), vikarlege (fikk ikke svar) og helsestasjonen... Men tenker prøve fastlege i morgen igjen. Men da har hun nesten hatt 1 uke med 39-39,5 i feber. Ingen crp.
Kos deg på butikken. Husk å kjøp lakris. Lakris er godt. Og viktig.
Lille bryr seg lite om tv. Men som 16 måneder gammel, er hun oppslukt i karsten og petra [emoji173]
![]()
Charlotte Russe og karamellkake, håper bare jeg får til fromasjen skikkelig
Æsj da. Jooo... Herlig kan man vel si.Ikke. Hun våknet selvsagt. Har følgelig sovet altfor lite.
Og jeg har med en kompis av eldste hjem fra skolen. Livet er....herlig?
Og en armkrok håper jeg? [emoji23][emoji7]
Vet du at rema har 4 pakning 200 grams melkesjokolade til 99 kr? Ikke jeg heller. Men nå vet jeg det og kjøleskapet -[emoji23]
Vi greide målet igår da, og nå er jo jeg her mer [emoji54] kan jo ikke blir helt stille
Da overlever jeg godt da [emoji7][emoji7][emoji8]Såklart snuppa![emoji23][emoji7]
De har 8pakning med pepsi max også til 99 krNei det visste jeg ikke, og synes du kunne holdt det for deg selv![emoji23][emoji33]
Sitter utenfor skolen og venter. Avtalte å møte ham her. Skoledagen over 1230 og da er det ferie![]()
Hvor mange innlegg var det?
Nesten halvveis da [emoji23]Bare 48![emoji23]
Satser hardt ja
Var lenge det [emoji85][emoji85] Burde vært mer !Ble ikke akkurat 100[emoji23] og jeg som var borte i 45 minutter!
Må skravle bedre. Nesten spamming jeg nå for innbilte meg det ble snakka masse [emoji23]
6013 innlegg i går sa Tamara at vi hadde ca![]()
Gjerne en powernap har noe for seg. På sofaen gitt. [emoji23][emoji42]