♡ Skravletråd JUNI ♡

Forstår ikke hva som er med lille. Hun har siden lørdag hatt 39 i feber. Snørra og øynene begynte for 2 uker siden. Hun har fortsatt 39 i feber. Hoster, men ikke bjeffete som på søndag, det forsvant etter noe kortisongreier hun fikk å drikke på legevakt. Men slapp, og dratt i ansiktet. Grinete. Men våken og tilstede. Synes bare det er lenge med feber uten bedring... Ringte legen, var stengt i dag. Typisk.

Forstår ikke hva som er med lille. Hun har siden lørdag hatt 39 i feber. Snørra og øynene begynte for 2 uker siden. Hun har fortsatt 39 i feber. Hoster, men ikke bjeffete som på søndag, det forsvant etter noe kortisongreier hun fikk å drikke på legevakt. Men slapp, og dratt i ansiktet. Grinete. Men våken og tilstede. Synes bare det er lenge med feber uten bedring... Ringte legen, var stengt i dag. Typisk.

Det var litt lenge ja[emoji20] dere får ikke komme inn på legevakten når fastlege har stengt da?

Det var litt lenge ja[emoji20] dere får ikke komme inn på legevakten når fastlege har stengt da?
Det kan jo være. Vi bare er der så veldig mye. Og daglegevakta vi tilhører, vil jeg helst unngå... De er skikkelig ufine. Sist vi var der gråt jeg når vi gikk derifra, og fikk omtrent kjeft for å bruke det legekontoret. Enda jeg hadde hørt med fastlege (stengt), vikarlege (fikk ikke svar) og helsestasjonen... Men tenker prøve fastlege i morgen igjen. Men da har hun nesten hatt 1 uke med 39-39,5 i feber. Ingen crp.

Lille bryr seg lite om tv. Men som 16 måneder gammel, er hun oppslukt i karsten og petra [emoji173]

e8549508740bb749c03c18a5bf9d4b79.jpg

Får handle litt. Barn gadd ikke være med. Straks tilbake [emoji14]
Greit når de er såpass store da [emoji4]

Snuppa her liker ikke butikken men en 5 åring får ihvertfall ikke være alene her [emoji6]

Back
Topp