Jeg synes ikke det jeg [emoji23]Veldig stille her idag....[emoji849] liker ikke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes ikke det jeg [emoji23]Veldig stille her idag....[emoji849] liker ikke!
Jeg synes ikke det jeg [emoji23]
Forstår ikke hva som er med lille. Hun har siden lørdag hatt 39 i feber. Snørra og øynene begynte for 2 uker siden. Hun har fortsatt 39 i feber. Hoster, men ikke bjeffete som på søndag, det forsvant etter noe kortisongreier hun fikk å drikke på legevakt. Men slapp, og dratt i ansiktet. Grinete. Men våken og tilstede. Synes bare det er lenge med feber uten bedring... Ringte legen, var stengt i dag. Typisk.
Eldste ja, mot div pollen, og kattDeilig daAllergi?
Jepp.Godt med alt man slipper[emoji1]
Du kan svare meg litt sånn oppstykket [emoji23] Eller rykke tilbake til start, slik at alle blir forvirret.Hehe, er jo ingenting å svare på![emoji12]
Nå har jeg vært rundt overalt!
Det kan jo være. Vi bare er der så veldig mye. Og daglegevakta vi tilhører, vil jeg helst unngå... De er skikkelig ufine. Sist vi var der gråt jeg når vi gikk derifra, og fikk omtrent kjeft for å bruke det legekontoret. Enda jeg hadde hørt med fastlege (stengt), vikarlege (fikk ikke svar) og helsestasjonen... Men tenker prøve fastlege i morgen igjen. Men da har hun nesten hatt 1 uke med 39-39,5 i feber. Ingen crp.Det var litt lenge ja[emoji20] dere får ikke komme inn på legevakten når fastlege har stengt da?
Kos deg på butikken. Husk å kjøp lakris. Lakris er godt. Og viktig.Nei....stikker i butikken jeg[emoji1]
Satser på 100 nye innlegg her til jeg er tilbake[emoji23]
Stakar. Ikke lett [emoji173] Fungerer bra med medisinering?Eldste ja, mot div pollen, og katt
Charlotte Russe og karamellkake, håper bare jeg får til fromasjen skikkeligHvilke kaker blir det?[emoji2]
Må jo håpe selv etter over 5 årHåp i vei du [emoji23][emoji23]
Kaker til feiring i helga, Charlotte Russe òg karamellkake [emoji4]Hva skal bakes?
Noe med vifta på kjøkkenet [emoji4]Hva skal vaktmesteren gjøre da?![]()
Er det bursdag på gang, med tanke på kaker?
Og en armkrok håper jeg? [emoji23][emoji7]Haha[emoji23] hadde taklet det med nok Kleenex på innerlommen[emoji23]
Greit når de er såpass store da [emoji4]Får handle litt. Barn gadd ikke være med. Straks tilbake [emoji14]
Vet du at rema har 4 pakning 200 grams melkesjokolade til 99 kr? Ikke jeg heller. Men nå vet jeg det og kjøleskapet -[emoji23]God tur[emoji1] må i butikken selv..
Vi greide målet igår da, og nå er jo jeg her mer [emoji54] kan jo ikke blir helt stilleVeldig stille her idag....[emoji849] liker ikke!