>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Uff da. Da håper jeg de går på tå [emoji87] Masse god bedring !Nei.. Også har jeg så vondt, så nåde den som ikke er på godfot i dag [emoji23][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. Da håper jeg de går på tå [emoji87] Masse god bedring !Nei.. Også har jeg så vondt, så nåde den som ikke er på godfot i dag [emoji23][emoji85]
Godt å høre [emoji7]Er litt sånn selv [emoji14]
Åh det er kjekt å få fikset daNoe med vifta på kjøkkenet [emoji4]
Ja min farfar ble 70 her og min tante x mann som fortsatt er veldig delaktig i familien ble 50 [emoji4]
Stort sett ja. HeldigvisStakar. Ikke lett [emoji173] Fungerer bra med medisinering?
Hah, ja anbefaler det.Uff da. Da håper jeg de går på tå [emoji87] Masse god bedring !
Godt å høreStort sett ja. Heldigvis
Huff, er de oppe imorgen da?Forstår ikke hva som er med lille. Hun har siden lørdag hatt 39 i feber. Snørra og øynene begynte for 2 uker siden. Hun har fortsatt 39 i feber. Hoster, men ikke bjeffete som på søndag, det forsvant etter noe kortisongreier hun fikk å drikke på legevakt. Men slapp, og dratt i ansiktet. Grinete. Men våken og tilstede. Synes bare det er lenge med feber uten bedring... Ringte legen, var stengt i dag. Typisk.
Veldig. De klager som regel uansett på butikken [emoji39]Hehe deilig når de kan klare seg litt selv da![]()
Hvor mange innlegg var det?Nei....stikker i butikken jeg[emoji1]
Satser på 100 nye innlegg her til jeg er tilbake[emoji23]
Legevakt er vel åpen daForstår ikke hva som er med lille. Hun har siden lørdag hatt 39 i feber. Snørra og øynene begynte for 2 uker siden. Hun har fortsatt 39 i feber. Hoster, men ikke bjeffete som på søndag, det forsvant etter noe kortisongreier hun fikk å drikke på legevakt. Men slapp, og dratt i ansiktet. Grinete. Men våken og tilstede. Synes bare det er lenge med feber uten bedring... Ringte legen, var stengt i dag. Typisk.
Satser hardt jaNei....stikker i butikken jeg[emoji1]
Satser på 100 nye innlegg her til jeg er tilbake[emoji23]
Uh. Åssen klare dette da?Jepp.
Men nå må jeg ut!
Crap,vogna er i bilen. Og jenta sover i armkroken min. Må legge henne fra meg for å sette opp vogna.
Koselig daLille bryr seg lite om tv. Men som 16 måneder gammel, er hun oppslukt i karsten og petra [emoji173]
![]()
Tror det bare er slik jegMå jo håpe selv etter over 5 år
Mmm hørtes godt ut !Kaker til feiring i helga, Charlotte Russe òg karamellkake [emoji4]
Jupp for nå går den hele tiden.Åh det er kjekt å få fikset da
Åh, runde tall også. Så koselig at han er delaktig [emoji173]
Så da var det endelig ferie [emoji4]Sitter utenfor skolen og venter. Avtalte å møte ham her. Skoledagen over 1230 og da er det ferie![]()
Det er ikke så gammelt nei. Litt lita da [emoji14]Greit når de er såpass store da [emoji4]
Snuppa her liker ikke butikken men en 5 åring får ihvertfall ikke være alene her [emoji6]
Juhu! EndeligSitter utenfor skolen og venter. Avtalte å møte ham her. Skoledagen over 1230 og da er det ferie![]()