Veldig bra [emoji173] Glad på dine vegne!Hu gjorde jobben i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig bra [emoji173] Glad på dine vegne!Hu gjorde jobben i dag![]()
Haha spionerer ikke. Lurte bare på hvorfor appen sa at den lista ble oppdatert [emoji23][emoji23]
Høres perfekt ut. Flink er du [emoji173]Vaiana på tv og en stor frukthaug. Oppkutta ja på bordet. Banan, eple, appelsin og vannmelonGlade barn. Glad mamma
![]()
Haha. Vi har samme veggen [emoji23]Jeg, magen og katta tar livet med ro på sofaen i dag [emoji4]![]()
Jeg, magen og katta tar livet med ro på sofaen i dag [emoji4]![]()
Nååja......30 er det nye 70 [emoji23]
Fort gjort [emoji23]Dumme tegnefilmer. Gråter allerede jeg [emoji23][emoji23]
Jeg hulker ofte [emoji23][emoji23]Hehe, husker jeg gråt av Løvenes konge en gang[emoji23] mener jeg var gravid da, så det forklarer jo endel[emoji23]
Kult [emoji41]Haha. Vi har samme veggen [emoji23]
Herlig. Filmen er ferdig. Så nå løper de opp og lekerThank u[emoji1] nyter stille hus![emoji173]️
Ikkr gøy å gå i svima hvertfallJa jeg og [emoji6]
Deilig daNesj, fant en uåpnet flaske øyedråper og nesespray visste jeg vi hadde, piller har han også frem til skolestart. Gode greier, slapp apoteket.
Trøtt og giddalaus i dag
Takk. Jeg ogVeldig bra [emoji173] Glad på dine vegne!
[emoji108] var veldig lik ja, artig [emoji3]
Hahahha [emoji23] AvslørtMannen snopte på rema. Han et tilkobla min Æ [emoji23] Han er IKKE så sunn som han innbiller deg ser jeg ! [emoji23][emoji23][emoji23]
Hva skal vaktmesteren gjøre da?Her sitter jeg da og venter på vaktmesteren, vasker klær og håper vi snart kan reise til butikken, må dit så jeg får kjøpt inn det jeg trenger for kaker [emoji4]
Er jo det. Får gi hint [emoji23][emoji23]Men er jo litt moro å kunne avsløre ham da[emoji23]
Var herlig også. Koselig start på dagenHøres perfekt ut. Flink er du [emoji173]
Fryktelig. Jeg hulka mer enn barns under Den lille dinosaur. Og det var kino [emoji23][emoji23]Fort gjort [emoji23]
Jeg hulker ofte [emoji23][emoji23]