Nedtelling til TUL

7+3 og blafrende hjerte på TUL i dag. Plutselig ble det virkelighet - jeg har faktisk en bitteliten baby i magen *rørt* [emoji7]
Litt trist at samboeren min ikke kunne være med i dag da [emoji17] men skal på ny om 14 dager og da skal han være med [emoji4]
Jeg fikk se et hjerte som slo i dag [emoji7][emoji173]️ og det var akkurat passe stort til å være 8+4 som regnet [emoji173]️ For en lettelse

Gratulerer så mye til dere begge to :Heartred

Fortsatt 2 uker til TUL her, måtte tiden gå fort nå!!

• Liker
Reactions: Oi!
7+3 og blafrende hjerte på TUL i dag. Plutselig ble det virkelighet - jeg har faktisk en bitteliten baby i magen *rørt* [emoji7]
Litt trist at samboeren min ikke kunne være med i dag da [emoji17] men skal på ny om 14 dager og da skal han være med [emoji4]
Jeg fikk se et hjerte som slo i dag [emoji7][emoji173]️ og det var akkurat passe stort til å være 8+4 som regnet [emoji173]️ For en lettelse
Måtte ta innvendig ultralyd btw

Gratulerer begge to!! :)

21 dager til TUL nr 2 :)

Edit, jeg flytta timen to dager frem, hehe, så nå er det 19 dager igjen :)

Last edited:
21 dager til TUL nr 2 :)

Edit, jeg flytta timen to dager frem, hehe, så nå er det 19 dager igjen :)

Så herlig at du får ny TUL ;) her blir det privat neste gang [emoji7]

41 dager til neste TUL [emoji173]️

Så herlig at du får ny TUL ;) her blir det privat neste gang [emoji7]

Det er privat her også neste gang, blir denne 9+5 og en siste før OUL rundt uke 12-13 ;)

6 dager igjen! Betryggende, siden jeg har hatt litt blodig slim igjen[emoji19]

Det er privat her også neste gang, blir denne 9+5 og en siste før OUL rundt uke 12-13 ;)

Skal du betale for den uke 12-13 også? Godt å vite alt er bra. Blir så nervøs fram til neste. Litt betryggende, men føler aldri meg helt trygg. Bedre når kommer frem til uke 12 [emoji173]️ jeg fåe nok vite kjønnet den 2 august om den lille ligger riktig. Han jeg går til har hatt rett alle gangene på mine barn [emoji7]

6 dager igjen! Betryggende, siden jeg har hatt litt blodig slim igjen[emoji19]

Så dumt at du stadig blør litt :/
Håper det fortsatt er uskyldig og at det er en liten sprellert på UL til uka :)

Så dumt at du stadig blør litt :/
Håper det fortsatt er uskyldig og at det er en liten sprellert på UL til uka :)

Ja, det er litt stress. Men vet samtidig at det ikke behøver å være noe farlig heller. Godt at det ikke er så lenge å gå i uvisshet :)

Skal du betale for den uke 12-13 også? Godt å vite alt er bra. Blir så nervøs fram til neste. Litt betryggende, men føler aldri meg helt trygg. Bedre når kommer frem til uke 12 [emoji173]️ jeg fåe nok vite kjønnet den 2 august om den lille ligger riktig. Han jeg går til har hatt rett alle gangene på mine barn [emoji7]

Skal høre om de vil henvise meg når jeg er på 1. svangerskapskontroll, men om de ikke vil tar jeg den også privat ja ;)
Så gøy med så treffsikker gyn! :D Det blir virkelig spennende å se om han klarer igjen da :)

Ja, det er litt stress. Men vet samtidig at det ikke behøver å være noe farlig heller. Godt at det ikke er så lenge å gå i uvisshet :)

God å ha i bakhånd den timen ja når ting ikke går helt som planlagt.
Sannsynligvis er det jo bare en bagatell :)

Back
Topp