Det vsr en tilvenning ja. Men noen like det som en liten lek![]()
Er jo nesten det det er[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vsr en tilvenning ja. Men noen like det som en liten lek![]()
Her gjør de ferdig de som har time før pausen![]()
Skal jeg se om jeg får på pc og se på noe tall da?
Kjøret på kvelden.... Det er ikke bra for dem av oss som burde legge oss og ikke helt klarer.
Grusomt kjedelig. Kan gå å ta lunsj selv da jo [emoji23][emoji33]Jeg har sittet der og veeeeentet over lunsj jeg for en time som var før
Heldigvis ikke hahahaa. Men bør spørre han hva som plages da. For å ikke være helt bitch liksom [emoji23]
Glemte stoppeklokka. Men sjekka klokka hennes på data hele tiden [emoji23]
Nei. Han bare våkna av noen bråkete folk utafor huset [emoji14]Det er jo hyggelig å vise at man bryr seg[emoji1] var han dårlig?
Nei. Han bare våkna av noen bråkete folk utafor huset [emoji14]
Joda, men ble for liteGod morgen kjære [emoji8] sovet godt ?
Tusen takkGod morgen [emoji4] ha en fin arbeidsdag [emoji16]
Haha ja. Uff endte med hun syntes synd på meg og jeg på hu da [emoji23]Haha, bra du sto på ditt![emoji1]
Gikk det fint hos legenSitter på legekontoret. Snart inn. Håper det går bedre i dag. Har dobbeltime hvertfall![]()
Takk for detGod morgen og kos deg på jobb[emoji1]
Ser den [emoji23] Jeg bruker ellers noen ganger og så jeg har fått litt utbytte av de.Ikke lyst til å KJØPE støttestrømper for bare noen uker da [emoji28] heving hjelper litt. Trykker ikke så fælt i alle fall.
Ja jeg elsker Dangfart [emoji171][emoji23] han er så morsom han der, har han på snap [emoji23]
Håper du sov godt [emoji171] Og at du har fått spist litt.God natt damer, får prøve å sove, egentlig sulten men lat også [emoji13]
Jaja blir tidsnok mat imorgen [emoji6]
Jeg pleier ikke til vanlig å ha bruk for støttestrømper [emoji14]Ser den [emoji23] Jeg bruker ellers noen ganger og så jeg har fått litt utbytte av de.
Det er bra det da [emoji14]Jeg pleier ikke til vanlig å ha bruk for støttestrømper [emoji14]