♡ Skravletråd JUNI ♡

Det gjør vondt. Hjelper det å heve de? Eventuelt gå med støttestrømper, det synes jeg hjalp best.
Ikke lyst til å KJØPE støttestrømper for bare noen uker da [emoji28] heving hjelper litt. Trykker ikke så fælt i alle fall.

God natt damer, får prøve å sove, egentlig sulten men lat også [emoji13]

Jaja blir tidsnok mat imorgen [emoji6]

Gravide skulle fått stol til å ha i dusjen [emoji54]
Hah.. Joda. Hadde nok vært lurt for mange. Meeeen, er vondt å reise seg i blant om man har sittet for lenge..

Hah.. Joda. Hadde nok vært lurt for mange. Meeeen, er vondt å reise seg i blant om man har sittet for lenge..
Skal da ikke sitte så lenge da [emoji6]
Vanlig at man får problemer med balansen, får hevelser og spesielt at man jo også får større mage så en dujstol savnet jeg til tider [emoji6]

Skal da ikke sitte så lenge da [emoji6]
Vanlig at man får problemer med balansen, får hevelser og spesielt at man jo også får større mage så en dujstol savnet jeg til tider [emoji6]
Fort gjort å bare bli sittende [emoji23]
Jeg savner en vaskemaskin for gravide. Bare legge seg naken inn og komme ut ren. Uten sentrifuge da, ville vært dumt.

... Dusjing er syykt tiltak for tiden...

God morgen! Her var det sånn 1100 uleste innlegg i skravletråden gitt..! Mektig imponert!!

Eller mulig sara sover
Det gjorde hun nok ja. Brått.

Jeg tok stat seks på og fire over tror jeg

Også våkna jeg mye senere....

Men det ble nesten. Sånn 2-3-400 fra. På mine tall
Får høre hva Tamara sier.

Det var heftig, her er det bare andre læreren da for de har hatt den samme i tre år nå. Bare så dumt at det ikke er den som skal ha dem 5-7 som tar dem 4. også når de likevel må bytte nå

Ikke sant[emoji849] fast stabil lærer er trygt for barna!

SFO er jo stengt hele juli og jeg har hatt ferie hele juli et år og permisjon de neste, s får vi se hvordan det går videre

Mamma har dem gjerne når de ikke har ferie, men de har jo ferie de også, fire uker, og det skal de jo få lov til også.

(Og jubelen, de får faktisk reist i år ser det ut til, farmor har fått plass på avslastning de to ukene alle sønnene er borte! Hun er 90 år og bor hjemme alene og psykisk ikke helt på topp og tørr rett og slett ikke være alene...)

Min mamma kan ikke hjelpe oss..,hun jobber turnus og er mye ute å reiser[emoji4]
Så bra farmor har fått plass[emoji4] sprekt å bo hjemme som 90 åring!

Back
Topp