Ja det er godt innimellom
[emoji6]
Bra vi er flere som synes det[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er godt innimellom
[emoji6]
Samboer og ungene skal, når jeg er i min andre jobbuke... Det skal bli litt godt [emoji6] nesten ei uke alene [emoji6]
Og det er så deilig [emoji16]
Godt, godt over!Nå kan vi ihvertfall feire![emoji1]
Det var vel fortjent [emoji16]
Det vsr en tilvenning ja. Men noen like det som en liten lekSkjønner jo det om man ikke er vant til det[emoji4]
Kald. Og juni er travelHei alle sammen. Hvordan har sommeren vært til nå?
Ja det synes jeg dere bør kreve!
Samboer her snakker om å følge klassen sin helt ut nå. De skal opp i 3 til høsten. Han skal aldri ned i 1 igjen sier han [emoji6] trives nok hakket bedre med de eldre elevene.
Ikke 6???
Nei det blir jo kronglete... Hmm.. Da må dere sikkert ha litt hjelp...
Nå skravler dere liksom
Kjøret på kvelden.... Det er ikke bra for dem av oss som burde legge oss og ikke helt klarer.Hadde over 1200 innlegg her når jeg sto opp idag![emoji33][emoji1]
Der våkna mannen gitt.
Skal i morgen ?
God morgen
Trøtt jeg!
God morgen! Her var det sånn 1100 uleste innlegg i skravletråden gitt..! Mektig imponert!!
God morgenJobb her...ha en fin dag alle
![]()
Første hu sa når jeg kom inn var at det var bare 10 min igjen. Jeg bare. Nei ! Jeg har bestilt 30. Skal ha 30 ! [emoji33]Joda, men du har krav på din dobbeltime uansett hvor forsinket hu er... Forsinkelser går utover alle pasientene.. [emoji38] min lege er og alltid forsinket enten jeg er der på morran eller første pasienten etter lunsj eller siste for dagen.... [emoji23]. Lykke til!
Alt som skjer er vel at ting så forsinka at en selv jobber overtid helst daEr det! Fungerer ikke sånn i andre bransjer, at det er bare å drøye om du ikke er klar lizm