Ja det må det være nesten!Håper det er enda bedre nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må det være nesten!Håper det er enda bedre nå
Man skulle hatt flere ferieuker [emoji13]Det var det da
Jeg skulle gjerne spist litt [emoji23]Synd gitt [emoji23]
Føles kanskje ut som det skravles mest her.. Merker mitt forum er mye roligere enn her..Kan man ikke så kan man ikke. Altså. Jeg er bare lei jeg. Jeg kan ikke sitte så å si hele dagene og fremdeles sliter vi på kvelden med å nå det. Skravles det rundtom i det hele tatt? Eller står vi for det meste av innleggene?
Ja jeg var heldig der [emoji6]Neppe om hverken jeg eller T skal sette oss på skolebenken du![emoji23]
Du er heldig med valg av mann![emoji173]️
Ja hvordan går det med målet?Men om farten FAKTISK øker, betyr det at jeg må sitte her og skravle for livet så fingrene krøller seg til vi har kommet til mpl?
Det tror jeg ikke eldste her hadde gjort nå.. Men nå slipper vi jo det da...Eldste var alene fra 8.5 år i 8 timer ca. Innimellom ble hun med venner i nabolaget da, busstur med farfar. Gikk på svømming og sånn gratiskurs greier.
Nå blir det maks 6 timer om jeg skal på jobb
Ja det kan man [emoji6]Da kan man skravle med god samvittighet da
Har testet før. Blir veeeldig sliten i beina av det [emoji14]Haha ja gjorde det. [emoji14]
Får håpe det.Sikkert
Nå skal jeg skravle aktivt i timunutte uten snuppe eller mann eller noe annet og se om det hjelper
Tror vi greier det ii kveld.Den er nok i boks i morgen senest [emoji6]
Huff ja, også my little pony, shimmer and shineHaha, ja kan bli litt mye [emoji23]
[emoji39][emoji39]Jeg skulle gjerne spist litt [emoji23]
Ja det synes jeg dere bør kreve!Ikke bra i det hele tatt![emoji20]
Jeg (og de andre foreldrene) krever nå at den nye læreren skal følge klassen til de er ferdige på barneskolen!
Ikke 6???Har da 5 gir?![emoji1]
Takk det samme [emoji8]Alle hjelper. Dessuten er det gøy å prate med deg også [emoji8]
Jaja fins nok snuppa liker på nickelodeon, nick Jr og Netflix ogsåHar ikke den kanalen. Uff synd [emoji23][emoji23]
Jeg var hjemme i fjor da pga sykemelding. Bare 3 dager i år og ferie hele juli. Så ikke så myr akkuratDet tror jeg ikke eldste her hadde gjort nå.. Men nå slipper vi jo det da...
Du er litt forut [emoji13]Jeg tok feiringa på forskudd![emoji23]
Blæ...[emoji12]
Søren så gnien du er [emoji13]Høhø. Nei, jeg tenkte egentlig spise hele selv jeg [emoji56][emoji56]
Men om du kommer hit, skal du få smake [emoji16][emoji16]