♡ Skravletråd JUNI ♡

Min mamma kan ikke hjelpe oss..,hun jobber turnus og er mye ute å reiser[emoji4]
Så bra farmor har fått plass[emoji4] sprekt å bo hjemme som 90 åring!
Min mamma er ufør så hun kan. Til pappa blir pensjonist, da farter vel de og vogna ;-)

Farmor bor hjemme. Det gjør også hennes seks år eldre søster. Hun med sønnen som nærmeste nabo. Farmor med tre av sine fire sønner som nærmeste naboer. Det hjelper unektelig. Men ferie er ferie....

Ikke sant[emoji849] fast stabil lærer er trygt for barna!
Ja. Også sjokket av å få vite det, av elevene. To dager før skolen er slutt.

Ble litt stress med å ordne en oppmerksomhet...

Til å være nr 1 i køen er hu fryktelig treg gitt
Sånn var de på det forrige legesenteret mitt også. Jeg så legene i gangen gikk frem og tilbake. Pratet og ordnet og dill og dall. Ti minutter inn i første timen, minst.

Sånn var de på det forrige legesenteret mitt også. Jeg så legene i gangen gikk frem og tilbake. Pratet og ordnet og dill og dall. Ti minutter inn i første timen, minst.
17 mik forsinka nå.

Så irriterende ja! Kan se de står bak der. Går snart og påpeker noe nå da... Grunnen til å være førstemann er jo nettopp å slippe ventetiden [emoji23]

Æsj nei. Er ikke det. Sist klaga hu det blr for lite tid til mer. Denne gang tok jeg dobbeltime da. Men nå er hu 11 min forsinka allerede. Og jeg er pasient nr 1 [emoji23] Lover godt !
Joda, men du har krav på din dobbeltime uansett hvor forsinket hu er... Forsinkelser går utover alle pasientene.. [emoji38] min lege er og alltid forsinket enten jeg er der på morran eller første pasienten etter lunsj eller siste for dagen.... [emoji23]. Lykke til!

17 mik forsinka nå.

Så irriterende ja! Kan se de står bak der. Går snart og påpeker noe nå da... Grunnen til å være førstemann er jo nettopp å slippe ventetiden [emoji23]
Er er drøyt til å være første timen! Tenk på de stakkars folka som er senere i dag.... Der kommer jo helt klart til å bli værre utover dagen.... Så de på slutten kommer vel til å være inne 1,5time etter de skulle vært, minst!

Uansett. Jeg har 30 min. Så jeg skal ha 30 min jeg. :) Ta på stoppeklokke jeg [emoji23]
Ja, du har jo krav på din tid uansett... Og samme har alle andre som skal dit så ser ut til å bli overtid på legen gitt.. [emoji23] ja, hvorfor ikke sette på det, da er du sikra! Sett den på å legg den synlig så hu og ser det[emoji23]

Men sånn bortsett fra å kommentera at dette var nr 17 0000

Nei, det er virkelig ingenting, men for dem som ikke er vant til å svare på alt og syntes det var helt absurd tanke i utgangspunktet så var rett og slett det helt skremmende å prøve til tider

Skjønner jo det om man ikke er vant til det[emoji4]

Back
Topp