>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Har ikke særlig lyst jeg heller gitt... Dritlei nå.. vil slappe av med tv ogsåMen om farten FAKTISK øker, betyr det at jeg må sitte her og skravle for livet så fingrene krøller seg til vi har kommet til mpl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke særlig lyst jeg heller gitt... Dritlei nå.. vil slappe av med tv ogsåMen om farten FAKTISK øker, betyr det at jeg må sitte her og skravle for livet så fingrene krøller seg til vi har kommet til mpl?
Jeg blir ikke helt klok på den kjenner jeg. [emoji28]Hva handler den om?
Glemte du å fylle på lagrene? [emoji54]Har ikke noe nå. Må snope i morgen [emoji23]
Han var egentlig ikke så pen på ting han da men ikke vant til at familien snakket sånn til hverandre [emoji23][emoji23]Hahaha eksen til søstra mi også. Han er litt pen på ting. Vel... Sjokk! [emoji23]
Hehe jaja [emoji14]Det er de osålda altså men lyden er ikke så høy, eller altså hører det såvidt når det er stille I leiligheten
Haha, ja kan bli litt mye [emoji23]Vel det, Sofia, Elsa, Anna, Elena osv vel ja!
Det er for tidlig!!! [emoji85]
Greit. Kan deles mellom 2 [emoji23] Fremdeles gode tall !Ja, den evnen kunne jeg gjerne hatt og[emoji6]
Stemmer det...litt igjen da[emoji12]
Håper ikke det.Lurer på det. Sover nå. Tvers over magen min
Lagt ned, men så kom mannen fra trening og hunden skal klage sin nød over hvor slem jeg er.... Vekker hun henne tro?
[emoji85][emoji85]Ja noe så innmari og [emoji13]
Han ga seg ikke [emoji13]
Jeg tok feiringa på forskudd![emoji23]
Blæ...[emoji12]
Hahaha [emoji23] Fristende. Så fristende !Du får gå og be han roe seg ned [emoji23]
Trenger all hjelp vi kan få [emoji16]Haha, går det så ille med skravlinga i dag?! [emoji23]
Håper ikke det.
Jupp, møte tantebarn jeg aldri har møtt før kommer også [emoji4]Så koselig da[emoji1]
Hehe[emoji6][emoji23] det er åsså sant[emoji16]Haha helt sant. Men mye blir morsommere på kino med stort lerrett derimot [emoji14]
Har ikke den kanalen. Uff synd [emoji23][emoji23]Disney sin nye prinsesse [emoji54] hun har ikke egen film enda ihvertfall
Rai Rai [emoji23]Nå blir det liv
Savnet meg? [emoji7]Hurra! [emoji1][emoji1]