Går det ikke å bytte?
Nei, er kjempe strengt[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det ikke å bytte?
Utrolig imponerende Klatremus! God natt [emoji4]
Var det jeg også tenkte i går, da jeg droppet maten og bare spiste pringles før jeg la meg [emoji23]God natt damer, får prøve å sove, egentlig sulten men lat også [emoji13]
Jaja blir tidsnok mat imorgen [emoji6]
Ja ble en del.Himmel som du skravlet i går
Litt at jeg ikke klarte å følge med, litt at jeg ikke helt forsto konseptet med serien. Følger livet til en slags.. slave i et fremtidig dystopisk samfunn. Der plutselig alle kvinner ble nektet å jobbe og alle bankkonti som tilhørte kvinner ble stengt. Så er det en krig som foregår ett eller annet sted. Alle mektige menn har tydeligvis koner som ikke kan få barn, og de har dermed både tjenestefolk på kjøkken, egen sjåfør pluss en slik "handmaid", som skal bære fram et barn for dem. Vi så tre episoder i går kveld og jeg ble.. forvirret, men fascinert.Klarer ikke følge med? [emoji6]
Hørtes litt forvirrende ut ja..Litt at jeg ikke klarte å følge med, litt at jeg ikke helt forsto konseptet med serien. Følger livet til en slags.. slave i et fremtidig dystopisk samfunn. Der plutselig alle kvinner ble nektet å jobbe og alle bankkonti som tilhørte kvinner ble stengt. Så er det en krig som foregår ett eller annet sted. Alle mektige menn har tydeligvis koner som ikke kan få barn, og de har dermed både tjenestefolk på kjøkken, egen sjåfør pluss en slik "handmaid", som skal bære fram et barn for dem. Vi så tre episoder i går kveld og jeg ble.. forvirret, men fascinert.
[emoji14] Nei det vil han vel ikke hihiJeg vil ha de bort, han vil ikke ha vekk katte sporene fordi de er på brystet [emoji6]
Neinei. Dyna er varm og god daHuff og fryse? [emoji54]
Fikk du i deg mat til slutt da? [emoji39]Nå er jeg lei kjenner jeg... Desuten må jeg spise....
Du er god !Dette er dagens siste, og 351.innlegg [emoji6]
Sov godt damer [emoji4]
Håper du sover godt nå ♡♡God natt kjære [emoji171]
Vi fant en leilighet til grei pris. Som er tilknyttet et hotell så mot 200kr ekstra får vi spise frokost på hotelletdet kan ofte vre problemet det. Ikke noe campinghytter eller noe sånn da?
God morgen skattHåper du sover godt nå ♡♡
Jeg ler [emoji23][emoji23]Se her jenter. Dangfart [emoji171][emoji171]
![]()
Ikke vits å runde ned vel?Viktig å være nøyaktig![emoji41]
Så teit da.Nei, er kjempe strengt[emoji20]
God morgen kjære [emoji8] sovet godt ?God morgen skatt<3
God morgen [emoji4] ha en fin arbeidsdag [emoji16]God morgenJobb her...ha en fin dag alle
![]()