Prøver for harde livet [emoji1]
JEg klarer ikke følge sidene for nettleseren og jeg er ikke venner, men svarer det jeg klarer. Om tre min skal jeg ta stat igjen og hppe farten er økt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver for harde livet [emoji1]
Kan godt hende, men det får jeg aldri til uansett [emoji14]Bra da. Trodde de burde være høyere enn hjertet![]()
Det er de osålda altså men lyden er ikke så høy, eller altså hører det såvidt når det er stille I leilighetenTrodde de var rett ved hverandre bare [emoji23][emoji23][emoji23]
Går det ikke å bytte?Nei, jeg følger tørn på jobben og neste år må jeg ha ferie 3 uker i august![emoji31] det går jo ikke når SFO er stengt i hele juli.....
Ja, den evnen kunne jeg gjerne hatt og[emoji6]Joda. Gi meg heller evnen til å tippe lottotall [emoji23]
Hvordan gikk det?Lurer på det. Sover nå. Tvers over magen min
Lagt ned, men så kom mannen fra trening og hunden skal klage sin nød over hvor slem jeg er.... Vekker hun henne tro?
Ja noe så innmari og [emoji13]Alt de krever gitt [emoji23]
4 sider er ikke så fælt daJeg ligger 4 sidee bak, og svarer for harde livet [emoji6]
Håper dere også skravler [emoji13]
Du får gå og be han roe seg ned [emoji23]Nja. Tror mannen tuller [emoji23][emoji23][emoji23]
Disney sin nye prinsesse [emoji54] hun har ikke egen film enda ihvertfallHvem er Elena? [emoji39]
Uff ja. Sist på kjøpesenter gikk a bare å småklaga, dro beina og spurte konstant om når hjem. Kjempegøy. Med hodet trykka ned i mobil [emoji23]Begynt å kjede seg allerede??
Hehehe [emoji23] ikke sant[emoji23] blir fort en time eller to her[emoji23]Herlighet. Vi har BV. Har ikke tid til noe annet da en gang [emoji23]
Takk det samme [emoji8]Koselig å se deg[emoji7]
Uff ja. Sist på kjøpesenter gikk a bare å småklaga, dro beina og spurte konstant om når hjem. Kjempegøy. Med hodet trykka ned i mobil [emoji23]Begynt å kjede seg allerede??
Håper det. Nettet mitt ble litt tregt nå da.... [emoji85]JEg klarer ikke følge sidene for nettleseren og jeg er ikke venner, men svarer det jeg klarer. Om tre min skal jeg ta stat igjen og hppe farten er økt
Lov å prøve [emoji106]Aner ikke
Bare det hjelper så er det godt nokKan godt hende, men det får jeg aldri til uansett [emoji14]
Kan ligge flatt, men.. Ja.
Hjelper i alle fall litt å slappe av osv.