Det gjør viKjempe. For guri vi kjemper !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør viKjempe. For guri vi kjemper !
Og det er supert!Skravler jo soø bare det
Vi har igså det, slitsomtDet jeg synes er slitsomt med denne tiden av året.. Er alltid en fest eller tilstelning av noe slag[emoji54] og er ikke alltid man orker... Vi har hatt ting hver helg nå i evigheter føles det som..
Ah kult ! Få se?Hehe da må du poste den [emoji6]
Altså jeg skal ikke si noe har en alv på leggen som ser litt anime type ut [emoji6]
Tror jeg må prøve se på det.. Når cm er ferdig og vi har fått INTERNETT!Nyeste orange is the new black er spesiell [emoji54]
Haha ja. Veldig. Bruker mye tid nå. Tid vi kunne sovetKonkurranseinstinkt er noe dritt innimellom
Sånn blir det [emoji28]Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Mhm jeg vetHaha ja. Veldig. Bruker mye tid nå. Tid vi kunne sovet
Jupp ellers kan ha dra den ut og komme med my over helgaHåper han finner ut av det
Hadde blitt så sur jeg hadde kasta mobil i vegg [emoji23]Tenk om den telte feil så det gikk oppover [emoji23]
Vel. Ikke den verste chipsen du kan spise da.Åh. Elsker sopp [emoji23] Kan spise det som chips jeg [emoji7]
[emoji324][emoji324]Det trenger du ikke![]()
Må da være lov det og i blant...?Kan jo det men dumt det også
Aner ikke noe om ny lærer, og lite om klassen til mellomste.Hurra for ferie
Vetvi får bra lærer men spørs hvordsn klassen blir igjen
Ja, får kanskje prøve med noen forsiktige random spørsmål i skravle tråden hos juli i morgen på dagen og se om der blir noen innlegg [emoji13][emoji6][emoji23]Nei, akkurat.. Koselig å prate om andre ting enn baby i blant også feks...
Hahaha. Jaaa! [emoji23][emoji7]Der sa du noe![]()
Det må det ikke bli! Mangler vi mye?Stillere her nå
Ja det må det jo [emoji6]God ide! Lastebiler, motorsykler og gravemaskiner MÅ være suksess !