Ja. Men er vel bare sånn det er. Usikker på allergi eller forkjølelse.Æsj da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Men er vel bare sånn det er. Usikker på allergi eller forkjølelse.Æsj da
Hehe da må du poste den [emoji6]Ikke enda. Men er under planlegging [emoji85][emoji85][emoji85][emoji23][emoji23]
Teit.Ja det er sant [emoji6]
Heldigvis. Om ikke griner jeg [emoji23]Det går nedover
Å så spennende!
Går så bra atte Dette!Jupp nesten
Konkurranseinstinkt er noe dritt innimellomDu er god da! Men sov om du trenger det [emoji171]
Må lage noen da...
Håper dere finner ut av detJa. Men er vel bare sånn det er. Usikker på allergi eller forkjølelse.
[emoji54] satse på at han er trøtt første ferieuka?Da sitter han oppe lenger ja.. Fort til 23 [emoji85]
Passer dårlig neste uke [emoji23]
Tenk om den telte feil så det gikk oppover [emoji23]Heldigvis. Om ikke griner jeg [emoji23]
Det trenger du ikkeHeldigvis. Om ikke griner jeg [emoji23]
Ja det jeg mener å.. Er ikke så mye skravlere der[emoji23] men for all del synes folk er flinke til å svare på tråder og hjelpe folk. Men ikke sånn skravling som her[emoji23][emoji6]Lettere å holde seg her ja. Vi kan jo skravle i julitråden da [emoji23]
Men er liksom ikke sååå mange som har sååå stor skravleinteresse... Bare.. Spørsmål og svar omtrent..
Huff det er altfor tidlig [emoji54]Opp kl6 i morgen, ai ai
Orker ikke lete tilbake [emoji23][emoji23][emoji23] Er så langt bak jo [emoji23] Har ikke tid til koffert hahaha [emoji23][emoji23][emoji23] Grisejente [emoji14]Bahahahahaha. SPYRO! Tenk koffert og les det jeg skrev igjen.. [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja må jo det.På innlegg?
Mmmhm, hente litt inspirasjon fra andre tråder da evt. Jeg lurer sjeeeldent på ting jeg lager tråder om. Sånn.. Bortsett fra på skjult forum [emoji23]Er det.. Spesielt når jeg ikke lurer på noe[emoji23][emoji23][emoji23]
Men jeg lo godt nå likevel av tanken [emoji23][emoji23][emoji23]Bahahahahaha. SPYRO! Tenk koffert og les det jeg skrev igjen.. [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg vetHuff det er altfor tidlig [emoji54]
Har? De skravler da som bare det [emoji54]Guri dere har skravlet!