Ja spørs om det er noe liv ellers på forumetUnder det nå.da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja spørs om det er noe liv ellers på forumetUnder det nå.da
Skravler jo soø bare detHaha [emoji4][emoji4]
Da hadde han blitt glad ja [emoji23][emoji23][emoji23] Burdr rømme huset jeg daHihi, du får sparke han ut [emoji23]
Bra det. Endelig får jeg tatt litt del også.Ja raser på her nå!
Det spørs jaJa spørs om det er noe liv ellers på forumet
Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Ah. Som sykemeldt selv, OG sommerferie for ungen, er jeg såpass trangsynt at det er vanskelig å se for seg at folk faktisk jobber [emoji85]
Nei, akkurat.. Koselig å prate om andre ting enn baby i blant også feks...Ja det jeg mener å.. Er ikke så mye skravlere der[emoji23] men for all del synes folk er flinke til å svare på tråder og hjelpe folk. Men ikke sånn skravling som her[emoji23][emoji6]
Ja var deilig men fikk sjokk [emoji85]Oj så lenge. Massr god bedring til lille skatten også [emoji170]
Jepp, det må du. Ikke tid til pessimisme.Ja må jo det.
Si nei?Æsj bedt på fest i helgen å jeg vil ikke
Det jeg synes er slitsomt med denne tiden av året.. Er alltid en fest eller tilstelning av noe slag[emoji54] og er ikke alltid man orker... Vi har hatt ting hver helg nå i evigheter føles det som..Æsj bedt på fest i helgen å jeg vil ikke
Åh. Elsker sopp [emoji23] Kan spise det som chips jeg [emoji7]Hehe.. Jeg er generelt sett verken glad i gryter eller sopp [emoji85][emoji85]
Bra!Optimist igjen [emoji6]
Men da så [emoji23]Nei får kake i helga [emoji23]
Det er bra for det trenger vi [emoji4]Oooooptimist. Jeg er en oooooptimist.
Fornuftig. Sukkerkick trengs!Jeg har ikke fått spist enda [emoji85]
Heiv meg over smågodtet [emoji23]
Kjempe. For guri vi kjemper !Det hadde vært fint
Ikke lett likevel nei.Hmm.. Ja var det da[emoji6][emoji6]
Kan jo det men dumt det ogsåSi nei?