>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Kasta det i meg på under 10 min.... [emoji23]Bare spis [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kasta det i meg på under 10 min.... [emoji23]Bare spis [emoji6]
Får snart vite nåLurer jeg også på
Er vi i mål på tråder i dag da?et mål er i mål
Det med tråder tar vi på et par dager
Innleggsdagene.... mp vi jobbe mer med
Men vi pørøøøøøver enda en time i dag
Uff ja. Vi alle burde.Burde sovet
Fælt med sånn hodevridning [emoji23]Det hadde vært digg! så hadde jeg sluppet å vri hode mitt for p se om jeg kan lage en tråd eller komme på et spørsmål som gir en del svar[emoji38][emoji6]
Legg deg [emoji171][emoji171]Burde sovet
Det blir det daLite man får gjort ja.
Jeg har jo et lite håp om at dette byttet er gjort fordi man håper den andre læreren skal få bedre skikk på uromomentene i klassen, for jeg ser ikke ellers hvorfor man tar den 4. klasseløreren som normalt skulle tatt første, og gir henne 4. en gang til. Når hun altså ikke underviser 5-7 Og læreren som tar første er den som hadde den klassen hun overtar så ikke noe behov for å bytte om på de plassene av andre årsaker. så... spennende å se til høsten
Dette klarer vi! Er trådene klare og?Under 1000 nå da
Hahahaha det bryr han seg ikke om gitt [emoji23] Been there done that [emoji85]Makan! :O Vil ikke dele? Riv den ut av henda på han og dytt hele i munnen [emoji23] Eller sleik på den eller noe.
Hekta?? Vi?? Neeeeiiiiidaaaaa [emoji56]Det også. Vi er vel ikke hekta? [emoji23]
Kan ikke detLegg deg [emoji171][emoji171]
Jaa [emoji171] Og lille sov med meg helt til 11. Ikke frisk hun heller. Men godt å sove en natt.Skjønner. [emoji170][emoji170] Snart fredag !
Det er sant, men føles bare ut som det burde vært mulig å ha mere trøkk i forum og... Men jeg sitter jo her selv så hjelper dem ikke akk jeg heller, er lizm mest å svare på her så lettere å slenge inn noen innlegg av gangen når jeg er innom bv[emoji6]Skal godt gjøres å få en mer aktiv tråd enn denne da [emoji28]
Snuppa her elsker detIkke sett det her.
Ja. Men. Om jeg bare lar være å snakke til han går det nok greit [emoji14]Haha, typisk..
Oj så diggAi ai! Det er tidlig. Lille sov til 11 i dag :O
Klarer vi det da?1086 igjen
Det blir det da