>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
JaJo flere jo bedre[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJo flere jo bedre[emoji1]
Ja er det, litt for roligVeldig rolig hee inne
Nå er sukkeret ute av kroppen. Så da var han syk igjen [emoji23][emoji23][emoji22]Helt enig![emoji23]
Det er jo detJupp og det føles fantastisk [emoji6]
Joda. Men jeg tar det frem når ingen ser meg. Ingen fare da. Han tok den frem når jeg så han [emoji33]Tja du blir jo like ille selv da [emoji23]
Neinei. Men ikke coca cola. Føler jeg får veldig belegg på tenna da [emoji33]Godt du ikke er like sær som RonjaR da [emoji6]
Ja var det jeg tenkte på. Går det å vokse det av seg mon tro?Får holde at jeg har en sønn som har det.... Skulle helst sett han slapp da..
Haha å nei du! [emoji6]Det er jo detMan blir rett og slett glad og burde kjøpe en belønning for å fylle opp igjen [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23] så lenge jentene ikke ser galskapen så [emoji23][emoji23]Joda. Men jeg tar det frem når ingen ser meg. Ingen fare da. Han tok den frem når jeg så han [emoji33]
Hahaha skjønner ikke detHaha å nei du! [emoji6]
Enig der. Også greit å slippe de mengdene sukker [emoji54]Neinei. Men ikke coca cola. Føler jeg får veldig belegg på tenna da [emoji33]
Hahahaha noe sånt ja [emoji1][emoji23][emoji23][emoji23] så lenge jentene ikke ser galskapen så [emoji23][emoji23]
Uff stakkars! Mareritt ! [emoji33][emoji23]
Ja. Ellers er jeg ikke kresen gittEnig der. Også greit å slippe de mengdene sukker [emoji54]
Jeg er glad i lite ting og kjøper vi noe blir det en plastkasse til papirer vi kan ha oppe [emoji6]Hahaha skjønner ikke det
Fikk litt hakeslepp. 1 natt hotell 3400!!
Går nesten bare i cola zero her [emoji55]Ja. Ellers er jeg ikke kresen gittMen går mest max [emoji14]
Jeg har det heldigvis ikke på det... For noen dager har dere jo nesten skravlet 6000 innlegg her før jeg kobler på om kvelden så da hadde jeg jo aldri fått lagt meg[emoji23][emoji23]