Det kan jaKjekt å se flere kommer innom nå da
![]()
Jo flere jo bedre[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jaKjekt å se flere kommer innom nå da
![]()
Jaja. Bedre den vei enn syk vei [emoji23]
Herligheten ! [emoji33][emoji33][emoji23]Sikkert fordi vi er så godt vant[emoji1] er vel i Sverige 1 eller 2 ganger i året[emoji85]
Så koselig gjort [emoji173]️Kb fikk en spinnee med lys i dag
Han sa nemlig fra til mammaen til ei inklassen i gør at noen av de andre jentene ikke var hyggelig mot henne å at han var lei av det, for han ville bare hun skulle ha det bra [emoji173][emoji173]
Jupp og det føles fantastisk [emoji6]Ja du har vært flittig !
Hva går da? [emoji4]30 juni og 4 august skal vi pp kino ser jeg
Tja du blir jo like ille selv da [emoji23]Min mann har japp. Og vil ikke dele. Skjønner dere hvorfor jeg gjemmer snopet mitt nå? [emoji23][emoji23]
Godt du ikke er like sær som RonjaR da [emoji6]Jeg liker godt den også altså [emoji14] Bare en av de. Men tilbud på 8pakn max nå [emoji23]
Kan jo prøve det. Om det er 3-4 der er det jo braLov å håpe, tenker å kanskje gå inn på lekene i kveld om jeg får tid og der pleier jeg ikke være [emoji54]
Apoteket.Fult program imorgen også eller for det meste bare innom apoteket?
Får holde at jeg har en sønn som har det.... Skulle helst sett han slapp da..
Det er det ikkeIkke så lenge til det da![]()
Forventer det.Det gjør vi nok
Var det jaRoooooolig ! [emoji85][emoji85]
Takk forr detMasse god bedring[emoji4]
Ikke santSå koselig gjort [emoji173]️
Grusomme megHva går da? [emoji4]
Ja da burde det gå raskt [emoji4]Kan jo prøve det. Om det er 3-4 der er det jo bra
Rolig før Kl 12 da ihvertfall [emoji4]Apoteket.
Hente eldste på skolen 1230, siste skoledag så han ønsker det.
Mellomste skal i bursdag og jeg kom til å si at siden jeg skal kjøre både henne og kusina kan jeg evt ta med begge hjem fra bhg, ikke fått bekreftet om det er planen.
Og vaske det av klær som eldste og mannen trenger til turen i helga.