★★ BARNEVOGN ★★

Jeg har Mountain byggy urban jungel og etter å ha prøvd en del vogner må jeg si at det er den jeg er mest fornøyd med. Minus er at det er litt liten bag men ergonomisk sportsdel Gjør at det ikke er noe problem å ta den i bruk fra 6 mnd alder :)
 
et vennepar av oss har den, og den knirker når man "vugger" den samt "lua"(har nada peilingpå hva det heter) kan ikke hun ta opp eller ned fordi den er så treg, så mannen må ta den slik den skal være. de fikk reklamasjon på vognen, men den nye var helt lik :(

Uff, da ble den ikke så interessant lenger :( tenkte evt at det ble ekstravogn til storebror istede for søskenvogn, men blir nok å bruke trille til han istedenfor da;)
 
Noen som har noe erfaring med Silver Cross Elegance? Sett på en brukt. Ser veldig fin ut.
76b278a91ac8ef6737bdcccb39213eee.png
 
Noen som har noe erfaring med Silver Cross Elegance? Sett på en brukt. Ser veldig fin ut.
76b278a91ac8ef6737bdcccb39213eee.png

Jeg hadde den til sønnen min. Elsket den og angrer litt på at jeg har solgt den.. men har litt vogndilla så regnet med jeg uansett ville teste en annen vogn denne gangen. Det er en stor vogn, men om man ønsker stor vogn så er den topp. Jeg har ingenting negativt å si om den. Men den er litt annerledes som sportsvogn enn andre vogner jeg har hatt. Men fungerte supert så lenge jeg brukte den. Og kunne som sagt hatt den igjen. Jeg ville ha mindre vogn når gutten begynte å bli stor og tung og vi skulle litt på ferie osv(har ikke så stor bil) Så da kjøpte jeg en mindre sportsvogn (emmaljunga viking) og brukte bare den etter det. Derfor solgte jeg Silver crossen.
 
Jeg hadde den til sønnen min. Elsket den og angrer litt på at jeg har solgt den.. men har litt vogndilla så regnet med jeg uansett ville teste en annen vogn denne gangen. Det er en stor vogn, men om man ønsker stor vogn så er den topp. Jeg har ingenting negativt å si om den. Men den er litt annerledes som sportsvogn enn andre vogner jeg har hatt. Men fungerte supert så lenge jeg brukte den. Og kunne som sagt hatt den igjen. Jeg ville ha mindre vogn når gutten begynte å bli stor og tung og vi skulle litt på ferie osv(har ikke så stor bil) Så da kjøpte jeg en mindre sportsvogn (emmaljunga viking) og brukte bare den etter det. Derfor solgte jeg Silver crossen.

Okay :) takk for svar!
Vi flytter inn i tomannsbolig, så størrelse spiller ikke så stor rolle i starten hvertfall. Har stor bil også, men jeg får evt dra å se på den igjen :) synes den er så fin [emoji4]
Kan jo selge den igjen når barnet begynner å bli stor :)
 
Okay :) takk for svar!
Vi flytter inn i tomannsbolig, så størrelse spiller ikke så stor rolle i starten hvertfall. Har stor bil også, men jeg får evt dra å se på den igjen :) synes den er så fin [emoji4]
Kan jo selge den igjen når barnet begynner å bli stor :)

Ja man kan absolutt selge den igjen senere. Jeg var super fornøyd med den [emoji846]
 
Jeg har Mountain byggy urban jungel og etter å ha prøvd en del vogner må jeg si at det er den jeg er mest fornøyd med. Minus er at det er litt liten bag men ergonomisk sportsdel Gjør at det ikke er noe problem å ta den i bruk fra 6 mnd alder :)
Vi har og sett på den :) men du tenker at man må ha en annen bagvogn i tillegg da? :) tenkte vi skulle prøve å kun kjøpe en vogn nemlig.
 
Vi har og sett på den :) men du tenker at man må ha en annen bagvogn i tillegg da? :) tenkte vi skulle prøve å kun kjøpe en vogn nemlig.

Trenger ingen vogn i tillegg til Mountain buggy urban jungle bare at jeg prøvde den først etter 3 mnd etter tips fra ei venninne siden jeg var missfornøyd med de jeg hadde ;)
 
Noen som har hørt eller har efrafing med denne vogna?[emoji5]
7cd27abb62c243ce2afe5095a4b712d8.png
 
Jeg vil ha en sporty vogn der babyen kan ligge helt ned (ikke som i sportsvogna til bugaboo) og en vogn som er trygg og pen. Så jeg skal bestille en TFK med sånn justerbar bag. Finnet mange fine farger og klarer ikke helt å bestemme meg.
 
Har veldig lyst på Stokke Trailz, men er litt skeptisk til sportsdelen. Må iallfall ha en høy vogn, så mannen også kan trille. Hadde Emmaljunga Duo Edge sist. Var fornøyd med den, men vil gjerne ha noe lettere denne gangen. Pluss at jeg gjerne vil ha mulighet til å sette på bilstolen på handleturer
 
Jeg vil ha en stor og romslig vogn med store, gode hjul... siden det tross alt er januar jeg har termin... Det er vel det eneste jeg har kommet frem til så langt :p
 
Back
Topp