♡ Skravletråd JUNI ♡

Nei det er vel kanskje ikke langt nok borte det heller :wtf: Men dere har relativt kort vei til Sørlandet da? Eller roter jeg helt nå [emoji14] Et par år siden sist jeg var den veien
Må kjøre noen timer. Rundt 4 timer til Mandal fra her da. Jeg bor ikke helt i Stavanger. Men sier det for det er mest kjent plass [emoji14]

Nei. Jeg så feil. 450 var tråder, 550 på innlegg, så 140 over da. Bør holde.

Men prøve å unngå sånt race til midtnatt i morgen?

Helt tragisk at det skal være slik! Jeg kan til en viss grad forstå at niqab kan være problematisk, men en hijab skjuler jo ikke noe mer enn håret.
Niqab forstår jeg, men ja hijab gjør ikke mye annet enn å dekke håret.
Men er mye rasisme og fremmedfrykt dessverre

Må kjøre noen timer. Rundt 4 timer til Mandal fra her da. Jeg bor ikke helt i Stavanger. Men sier det for det er mest kjent plass [emoji14]

Ja okei, kan kanskje stemme det at Stavanger er omtrent halvveis herfra til Kristiansand/Mandal. Men været er vel hakket mer stabilt der? Men 4 timer er litt langt allikevel for litt sol :p

Jeg legger meg. God natt. Og jager de som vil egentlig legge seg [emoji23][emoji23] Jag jag jag

Ja okei, kan kanskje stemme det at Stavanger er omtrent halvveis herfra til Kristiansand/Mandal. Men været er vel hakket mer stabilt der? Men 4 timer er litt langt allikevel for litt sol :p
Hva gjør man ikke for litt sol [emoji23] I fjor kjørte vi til Lillehammer området for litt sol [emoji23][emoji23]

Niqab forstår jeg, men ja hijab gjør ikke mye annet enn å dekke håret.
Men er mye rasisme og fremmedfrykt dessverre

:( Trist at det skal være sånn... Og utrolig provoserende! Men jeg ser jo hvor mye tull enkelte klarer å lire ut av seg eller dele på FB så det er vel egentlig ikke overraskende...

Hva gjør man ikke for litt sol [emoji23] I fjor kjørte vi til Lillehammer området for litt sol [emoji23][emoji23]

Hvor langt er det for dere? Jeg føler at alt er så langt borte fra Bergen :p
Men vi var ti Kristiansand to år på rad, super ferieby (og vær)! :D

:( Trist at det skal være sånn... Og utrolig provoserende! Men jeg ser jo hvor mye tull enkelte klarer å lire ut av seg eller dele på FB så det er vel egentlig ikke overraskende...
Veldig trist syns jeg ihvertfall, men skriker gjerne ut at jeg er muslim da. Føles som om folk her tar det lettere da [emoji4]

Back
Topp