♡ Skravletråd JUNI ♡

Nei :D Mrm ble innimellom ekstremt travelt pga pizza. En kveld iløpet av 4 t solgte jeg over 30 pizza. Som jeg måtte steke og snop, is, filmutleie og brus utenom ofte [emoji23] Jeg hadde rekorden gitt

Tenk så mye mer en satte pris på filmkvelder før da :) Da ble det jo stort sett alltid en helkveld ut av det med take away, snop og leid film :D Nå ser man jo film hele tiden, er ikke like spesielt med filmkvelder lengre nå :p

Tenk så mye mer en satte pris på filmkvelder før da :) Da ble det jo stort sett alltid en helkveld ut av det med take away, snop og leid film :D Nå ser man jo film hele tiden, er ikke like spesielt med filmkvelder lengre nå :p
Helt sant. Mer kos med det før !

Jupp, redd for å bruke det i Norden igjen for vil absolutt ikke i samme situasjon igjen
Bruker når vi reiser ned til Egypt da, og bruker ellers veldig dekkende klær og burkini I vannet så blir et kompromiss.

Helt tragisk at det skal være slik! Jeg kan til en viss grad forstå at niqab kan være problematisk, men en hijab skjuler jo ikke noe mer enn håret.

Imorgen kommer regionsjef på apoteket og mannen er da på badet og barberer seg [emoji23]

Back
Topp