>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Håper da det. Hvem tar ny stat?Må vel det nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper da det. Hvem tar ny stat?Må vel det nå...
Hahah, nei får holde med godteri nå [emoji6]Lage mer? Eller skive. Om du ikke har gjemt mer da [emoji23]
Den var verre [emoji14]Leser ikke tegneserier.... [emoji6]
Ofte slik. Er så sent også nåHahah, nei får holde med godteri nå [emoji6]
Bllr vel sikkert ikke noe kjenner jeg meg rett [emoji13]
Det er kos det [emoji173]Ja, sånn nesten oppå meg ;-)
Samsover jo. Og hun liker kroppskontakt
NeiMrm ble innimellom ekstremt travelt pga pizza. En kveld iløpet av 4 t solgte jeg over 30 pizza. Som jeg måtte steke og snop, is, filmutleie og brus utenom ofte [emoji23] Jeg hadde rekorden gitt
Haha ja [emoji56]
Ikke jeg heller, faktisk..Ja det var bra på dagen i dag, så er så synd det ble sånn kjør likevel [emoji13]
Hadde ikke regnet med det [emoji6]
Helt sant. Mer kos med det før !Tenk så mye mer en satte pris på filmkvelder før daDa ble det jo stort sett alltid en helkveld ut av det med take away, snop og leid film
Nå ser man jo film hele tiden, er ikke like spesielt med filmkvelder lengre nå
![]()
Stavanger er ikke bedre gittSyns nemlig det hørtes ut som værmeldingen her i Bergen![]()
Bør være det iallefall...Er vi?
Ja håper det bllr en super dato[emoji6]Da satser vi på at 3. juli i år blir veldig bra
Og tusen takk! Det er egentlig ingen grunn for at vi skal få avslag, men.... jeg stoler ikke helt på systemet kjenner jeg, litt for mye som står på spill!
Jupp, redd for å bruke det i Norden igjen for vil absolutt ikke i samme situasjon igjen
Bruker når vi reiser ned til Egypt da, og bruker ellers veldig dekkende klær og burkini I vannet så blir et kompromiss.
Ja, men med liten margin. Ca 40 over ifølge mine tall.Nå er vi vel i mål på innlegg også... Bør det iallefall.
Jeg kan....Håper da det. Hvem tar ny stat?
Stavanger er ikke bedre gitt
Men dere har relativt kort vei til Sørlandet da? Eller roter jeg helt nå Det kom litt brått på...Ikke jeg heller, faktisk..
Jeg gjorde det jeg.Jeg kan....
Ingen som sjekket?Bør være det iallefall...