♡ Skravletråd JUNI ♡

Hehe. Da bør man med fordel bo litt nært sykehuset.

Men altså.... babybilstol er kjekt å ha. Der kan de faktisk ligge uten å knekke. Trygt. Nemlig :)
Ja, ikke 50 min..med kjøring..

Ja, har jo til og med kjøpt en sånn! Hva trodde han vi skulle med den??

Jeg måtte også operere en.. Storebror hadde sølt eplejuice på den samme ettermiddag som han fikk den.. Den var treg morgenen etter... Så jeg skylte den i vann.. Det var ikke lurt... Ble verre etter det. Begynte å ruste faktisk... Så med en god dose tålmodighet og rustløser-spray så ble den så god som ny [emoji6]
Holde dem unna matbordet mao....

Nei,da, posten kom nok sånn mellom 17 og 18 men ingen av oss var ute etter.... vel, jeg sjekket ca 1720 da var den ikke kommet, så en gang etter det da.

(Never mins at ifølge posten SKAL all post vræe levert innen 17)
Sent det og da. Her er den her kl 12 ca.

144 innlegg på en halvtime går.

Logger av pc

Haha Ja! Kan ligge på sofaen med Friends på i bakgrunnen og se for meg alt som skjer med lukkede øyne [emoji14] Egentlig nesten flaut hvor mye jeg har sett på den :rolleyes:
Herlighet. Men den går jo om igjen og om igjen på tv 2 konstant [emoji23]

Kanskje jeg bare skulle legge meg, mannen ligger og venter sammen med våken frøken...

Det gjenstår 249 innlegg, og jeg klarer å se om stat beveger seg over 31 866409 på mobilen fra senga.

Det er faktsik mulig dere klarer det før jeg har pussa tenner og kommet meg i seng :P
Det må vi klare, det er ikke så mye!

Kanskje jeg bare skulle legge meg, mannen ligger og venter sammen med våken frøken...

Det gjenstår 249 innlegg, og jeg klarer å se om stat beveger seg over 31 866409 på mobilen fra senga.

Det er faktsik mulig dere klarer det før jeg har pussa tenner og kommet meg i seng :P
Gjør det. Vi skal skravle vi [emoji6]

Knskje det

Det med musikken er det naboen som har observert, hun bor ved postkassene, vi bor liksom bak dem, eller i alle fall i forhodl til postkassene så vi hører ikke musikken hans
Jeg hørte også på bråkemusikk når jeg kjørte post. Også fordi jeg da ikke sovna bak rattet. Ofte på lange strekk ble man fryktelig trøtt. Så bråkemusikk hjalp godt da.

Back
Topp