Er det akkurat, eller med ekstra for slingringsmonn?350 igjen!
(vel, 351)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det akkurat, eller med ekstra for slingringsmonn?350 igjen!
(vel, 351)
Friends er også sånn ja. For man kan alt der [emoji23]Før brukte jeg alltid Friends som bakgrunnsstøy [emoji14] Nå er det litt random hva som står på egentlig, er ikke så god på å følge med på serier/filmer lengre. Med unntak av GoT og Supernatural![]()
Hei!God kveld damer![]()
Hvordan har dagen deres vært? Noen flere som ser serien The ranch på Netflix? [emoji14] Har litt sansen for den jeg, enkel uderholdning![]()
Åpenbart det ja.Litt raskere han heavy-metal-fyren [emoji23]
Ja. Men håper jeg sovner raskt. Sitter nede. Men hører mannens snorking ned....Godt det da.
Ja da går det jo.Vi begynner rundt 1630. Og tar det ut til rundt senest 19. Mange barn. Og enda flere av de minste som gjerne bør legge seg til de faste tidene. Så da er det jo greit![]()
God nattLei og trøtt. så jeg avslutter
Er det akkurat, eller med ekstra for slingringsmonn?
Så greit daAntar hun sover, mannen er der
Nei. Blir så masse en periode [emoji23]ikke helt.
Bor dere langt unna sykehuset da?Ja, han er til å bli overgitt av i blant. Han har vel aldri tenkt på det [emoji23]
Kan ikke KJØRE noe sted med nyfødt! Tror kanskje han heller tenkte man måtte trille dem i vogna fra sykehuset. Vel. Om ikke det og var farlig da.
Musikken som gjør det. Får tempoÅpenbart det ja.
Ja da kan det fort drøye daJa da går det jo.
Her begynner opplegget 18 eller noe tror jeg
God kveld! Aldri sett nei...God kveld damer![]()
Hvordan har dagen deres vært? Noen flere som ser serien The ranch på Netflix? [emoji14] Har litt sansen for den jeg, enkel uderholdning![]()
Ikke sant..Jupp eller hormonell [emoji6]
Friends er også sånn ja. For man kan alt der [emoji23]
Knskje detMusikken som gjør det. Får tempo![]()
Jeg måtte også operere en.. Storebror hadde sølt eplejuice på den samme ettermiddag som han fikk den.. Den var treg morgenen etter... Så jeg skylte den i vann.. Det var ikke lurt... Ble verre etter det. Begynte å ruste faktisk... Så med en god dose tålmodighet og rustløser-spray så ble den så god som ny [emoji6]Synes disse her også spinner bra. Særlig etter at jeg opererte den som ikke spant så ba så den har kulelageret samme vei inni som den andre. Da kom dise knappene man holde på bedre på plass og den spinner jevnt![]()