>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji7][emoji7][emoji7]Sammen er vi sterke
Sammen er vi mange
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji7][emoji7][emoji7]Sammen er vi sterke
Sammen er vi mange
HahaHaha, ja [emoji28] kunne tenkt seg å være krabbefisker i Alaska, tror jeg.
Skal bli godt å sove etterpå daEr så trøtt i dag
Vi klarer vel 20000 før juliVi er over 15 000 her, er dere klar over det? På 19 dager! Og denne er ikke over engang!
Jeg skjønner ikke helt hvordan vi klarte det, ble imponert selv.Dere fikk det rimelig godt ned, jeg er dyktig imponert over den. Så med det tempoet i dag er det jo knall under, for vi er under tusen nå![]()
Ja er sikkert det. Men ta det rolig fremover nå [emoji6]Ja, hatt siden i går. Følt meg helt elendig egentlig. Måtte sjekke blodtrykket igjen her nå i stad (følge med litt. Synes det har økt, og sammen med vann i beina og hodepine....).
Men var likt/lavere i overtrykk, og lavere i undertrykk ift torsdagens måling. Så. Er nok bare stress.
Nei. Rekker ikke se hva som skjer andre steder heller på forumet. Men når de hadde terminkonk og de, da var jo noen der over 20 k om dagen i innlegg. Hvor er alle de som var superaktive der blitt av mon tro? [emoji1]Nei det holder ikke inn hvis det bare er noen få som skravler...
Går nok bra. Altså. Uhell kan skjeJa var jo det jeg trodde... Men men
Jepp det gjør vi [emoji6]Vel, vi prøver
Bra detNå er det Deadliest Catch på tv-en her, så jeg er med på skravling istedet altså [emoji28]
Hihi, så du vil ikke se det altså [emoji6]Nå er det Deadliest Catch på tv-en her, så jeg er med på skravling istedet altså [emoji28]
Nei, det er nok ikke enkelt. Må le litt av han som ligger og drømmer om det når han faktisk har en svigerfar som driver fiske (ikke i Alaska, da..) og gjerne vil ha han med på en tur.. Hvis han vil.HahaDet ser ikke akkurat ut som noe lett yrke heller nei, men sikkert mye spenning med det. Selv hadde jeg slitt med å være så lenge på båt
![]()
Ja det er sykt mye innlegg [emoji16]Oj. La faktisk ikke merke til det [emoji33] Vi er gode ! [emoji123]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Uff da [emoji56]Gubben kom inn med ørten poser her.. Svigermor har kjøpt og arvet en hel masse ting til Theo! Hva skal jeg med TRE dyner?
Ehh.. Eller flere.. Jeg tror det er flere. Ser ut som flere.. Mamma kan få en, til overnattingsbesøk
Også holdt jeg på å dævve på meg her i stad. Nevnte at "om han skulle ha pakket fødebagen, måtte han... Ha med klær til baby".
Samboer: Klær?! Pakkes de ikke bare inn i pledd da?!
Meg: Ehhh.. Nei. Du får de dårlig inn i bilstolen i kun iført pledd, f.eks.
S: Bilstol?! NYFØDTE kan da ikke sitte i bilstol? Da knekker de vel?!
M: Nehei, skal man kaste dem i bagasjen i pleddet sitt liksom..?
S: Ehh.. Holde dem i armene?
Trygt gitt.... [emoji85]
TAKK! Gjør jeg og. Samboer synes jeg er rar som gjør sånn.Smører? Tar kniven helt nedi boksen og tar meg ett "pizzastk" om gangen [emoji23]
Hahaha, fulle av krampe [emoji23]Men atte, fingrene slår krøll
Vi bør vel nærme oss 500 nå i det minste [emoji23] eller overdriver jeg veldig nå [emoji33]Jeg er av dem som egentlgi legger meg på denne tiden, men nå vil jeg helst se dette her i mål
Om ikke mannen snart kommer hjem da... han burde da vel det... styremøte fra 19
Begrenset hvor artig det er. Sesong 13 liksom..Hihi, så du vil ikke se det altså [emoji6]
Haha, redd de skal.. Rakne i frakt?Fikk en pakke fra Zalando i dag.
En hvit og orange eske (som vanlig).
Masse luftfylte beskyttelses dingster.
Varene i midten.
Så kommer spørsmålet, hvorfor ha manne luftfylte beskyttelsesputer rundt 8 nye truser til gutten?