♡ Skravletråd JUNI ♡

liiiiiitt, men sto vel ikke helt for at tempo sank så mye helt alene da
Nei absolutt ikke. Hvor er alle andre? Vi er nærme nok til å klare alle mål i dag. Men ikke om alle andre rundt på forum tok kveld da [emoji23] Måte på hvor rask jeg er.

Nei absolutt ikke. Hvor er alle andre? Vi er nærme nok til å klare alle mål i dag. Men ikke om alle andre rundt på forum tok kveld da [emoji23] Måte på hvor rask jeg er.

Mulig mange har tatt kvelden, ja, tempoet synker faktisk sånn generelt etter 22 (Men ikke på enkelte her inne som kan finne på å veie opp for at halve foumet legger seg...)

Nei det går ikke fort nok... Selv om det var 1700 igjen i går på dette tidspunktet...

Og da klarte vi å få det rimelig godt ned...
Dere fikk det rimelig godt ned, jeg er dyktig imponert over den. Så med det tempoet i dag er det jo knall under, for vi er under tusen nå :)

Hatt hodepine i dag?
Ja, hatt siden i går. Følt meg helt elendig egentlig. Måtte sjekke blodtrykket igjen her nå i stad (følge med litt. Synes det har økt, og sammen med vann i beina og hodepine....).
Men var likt/lavere i overtrykk, og lavere i undertrykk ift torsdagens måling. Så. Er nok bare stress.

Back
Topp