>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha ja. Men stoppa litt her. Så da løp jeg inn der. Innlegg her eller der. Bare det er innlegg ut såDa ble du vel litt ensom der.
Heller skrvle her med oss da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja. Men stoppa litt her. Så da løp jeg inn der. Innlegg her eller der. Bare det er innlegg ut såDa ble du vel litt ensom der.
Heller skrvle her med oss da![]()
Skal vi si 14Du ble det
Spent på neste da
Under 1000![]()
Nei det er ikke bra.Var det jeg også oppdaget
Under ti. Not good
Skal vi si 14![]()
Er i sencLegge deg snart da? [emoji56]
Ja, påvirker mye og. Kan bli kvalm og diverse om det er riktig ille..Det er bra[emoji2] hodet er det verste stedet å ha vondt![emoji15]
Nei det er ikke bra.
Enda er vi flere her inne nå enn vi var i går, og da klarte vi da å skrive godt over 1000 de to siste timene....
Jeg sov 4 timer i natt som var jeg, så burde sove selv. Men ikke enda.Burde egentlig vært i seng.
Skal opp kl 6, og var oppe kl 05:30 i morges.
Skal bare se ferdig episoden
Smører? Tar kniven helt nedi boksen og tar meg ett "pizzastk" om gangen [emoji23]Haha. Jeg og brodern er heldigvis ikke sånn lenger. Deler opp og spiser det vi ønsker.
Eneste som henger igjen fra jeg var liten, sånn, er durtene på leverposteien. Blir såå sur om samboer SMØRER i leverposteien...!
Hihi, ja skriv fortere [emoji6]Men jeg skrev vel kanskje mindre da jeg lå nede så jeg får skrive fortere nå og se om det hjelper![]()
Hei [emoji173]️ Hva har du drevet med da, siden du er så sliten..?Hei jenter [emoji171] Flinke dere er å skravler. Jeg er så sliten, går på et gir jeg ikke visste at fantes akkurat nå.
Håper dere alle har hatt en fin dag. Jeg og mannen skal sette på en film og bare slappe av i kveld [emoji171]
Oj. La faktisk ikke merke til det [emoji33] Vi er gode ! [emoji123]Vi er over 15 000 her, er dere klar over det? På 19 dager! Og denne er ikke over engang!
Hihi, ja skriv fortere [emoji6]
Lykke tilNå gjør jeg som Kengu i går; går gjennom innlegg fra jeg var her sist tidligere i dag, så håper dere skravler såpass at jeg ikke spammer [emoji6]
Ja jeg vet [emoji6]Prøver så godt jeg kan..
Oj. La faktisk ikke merke til det [emoji33] Vi er gode ! [emoji123]
Så bra [emoji16]Gir meg ikke før tallene er over på innlegg![]()
Straks i seng her, må prestere på jobb i morgenJeg sov 4 timer i natt som var jeg, så burde sove selv. Men ikke enda.
Må.få det i land i dag...