StakkarJeg plages veldig kan du tro[emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StakkarJeg plages veldig kan du tro[emoji31]
Man lærer etterhvert. Før ble den tiden benytta til husarbeid. Men shit i. Det kan vente ! [emoji23]
Ja. Er jo detSå koselig også da. Elsker når de små holder rundt meg [emoji170]
Men jeg ville på vglista da..Hihi. Ee så koselig å lese [emoji170]
Det gjør detDet skal det
Huff ja, men bedre å skravle med deg skikkelig da [emoji4]
Ja det MÅ gå!Nei, ikke gi opp
I dag skal det gå
Hatt hodepine i dag?Takk. Verste hodepinen har gitt seg i alle fall [emoji173]️
Takk. Verste hodepinen har gitt seg i alle fall [emoji173]️
Håper det har gått nedover nå [emoji6]Hoderegning og hukommelse bare, men ca 10 i minuttet fortsatt og da litt over 1400 igjen
For ti år siden fikk jeg hele slekta til å droppe den dengang ca 35 år gamle tradisjonen....Koselig da. Vi pleier å dra opp til familien til mannen og hele slekta der. 12 år har jeg vært med der nå![]()
Har lov å klage så masse jeg vil. Fritt land [emoji23][emoji23][emoji23]
Hvorfor skal vi ikke skravle mer???Det burde det gå [emoji4]
Tenk snart trenger vi ikke skravle her mer, håper ikke alle forsvinner da [emoji54]
Hoderegning og hukommelse bare, men ca 10 i minuttet fortsatt og da litt over 1400 igjen
Tempo var litt over 100 på ti min og det er jevnt og trutt nedoverHåper det har gått nedover nå [emoji6]
skravle selv skulle til og med være scrppe selv
JEg har albumet (Det blå, ikke de to rosa...) og noen papirer ment til noen av sidene. Og noen bilder. Og..vel...
Mamma har tenkt å lage fotobok til dem til konformasjonen. Det har jeg også lyst til, men som jeg sa, GJØR det du, så vet jeg at de får....
Eldste har hatt samme lærer siden første og der er egentlig meningen han skal ha henne videre også
Vi blir eldre. Søvn er prioritert [emoji23]Det har vi vokst ifra[emoji23] nå er det hvile som gjelder!